''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Kasım 2014 Cuma

Bir Sanat Dahisi: August Bradley


Aslında genelde sevdiğim sanat eserleri rönesans zamanından kalma gotik, romantik izler taşıyan şeyler olur. Malesef moderen sanattan, hele ki soyut olanlardan hiiiiç hazzetmem (sanattan cahili Melly'nin anlamam deyişi^^). Ancak bikaç insan var ki onların eserlerine bakmakla doyamıyorum. Bunlardan birisi de mükemmel fotoğrafçı AUGUST BRADLEY!!!


Kendisi reklamlara, kısa filmlere çalışan, konsept çalışmaları yapan bir fotoğrafçı. Fotoğraflarını dramatik bi bakış açısıyla mistik ögeler kullanarak çekiyor ki bu beni inanılmaz büyüleyen, hayranlıklara boğan kısmı sanırım.


Bunlara baktıkça bakasım geliyor. Resimler kendi arşivimde olmasına rağmen inanın k bu postu hazırlamak çok uzun sürdü ^^ Hepsine uzuuuun uzuuun tekrardan baktım.


Şahsen kendim naçizane kara kalem ve kimi zaman da renklendirme ile resim yaparım. Bunların hepsini ama hepsini çizmek istiyorum. Mesela şunu


Yada şunu


Veya şunu


Masallardan fırlamış gibi görünen bu fotoğrafların hangi birisini size göstereceğimi cidden şaşırdım. Bol resimli bi post hazırladım ben de ^^ 


Mutlaka bu ismi hafızanıza kazıyın. 
Kendinize iyi bakın kukiler. Görüşürüzzzzz ^_^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^