''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2014 Pazartesi

Merhaba Arkadaşlar ^^

 Foto: David Lachapelle


Merhaba kukiler.

O kadar çok blog okuyorum ki sonunda ben de yazmalıyım diye düşündüm açıkçası ^^ Umarım hayal ettiğim gibi çalışkan olabilirim.

Peki bu blog neyle ilgili olacak?
Ben de bilmiyorum ^^ Film izlemeye, Asya üretkenliğine, kozmetiğe, sanata, kitaplara ve bunların haricinde aklınıza gelemeyecek bir sürü saçma sapan şeye sevgi duyan birisiyim. O zaman ne diyoruz... Bekleyelim ve görelim ^^

En kısa zamanda görüşmek üzere ^_^

---------------------------------------------------------------------

Hello cookies.
I have been reading so many blogs that made me think 'I have to right one'. I hope I can be as hardworking as my dreams ^^


So what is this blog about?

I have no idea ^^ I am interested with movies, Asia productivity, cosmetics, art, books and many silly things apart from them. So I say lets wait and see ^^


Hope to see soon.

PS. I will try to write English posts but I have no confidence to my English. So excuse me ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^