''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Kasım 2014 Pazartesi

Tüyap Book Haul

Kısa zaman önce biten Tüyap Kitap Fuarından aldıklarımı paylaşmak güzel bir ilk post olur sanırım.

Gerçekten çoooook kitap okuyorum. Kütüphanem hala onlarca okunmamış kitapla da dolu ama fuarlarda kendimi durdurmam mümkün değil malesef ^^ Senede iki kere fuara gidip ellerim kollarım taşıyamayacağım kadar ağır poşetlerle dönen bi manyağım ben. Ama bu sene öyle olmadı. Fuarda her tezgahı ağzından sular akarak inceleyen ve ne alacağını bilmeden giden birisi olarak bu seneki kalabalıktan cidden yıldım ve kısa süre sonra dayanamayıp kendimi dışarı attım.

Bakalım neler toplamışım bu sene.


Kitap çeşitliliğinden anlarsınız ki gerçekten değişik şeyler okuyorum. Tabii bikaç favori yazarım ve kitabım var, inşallah unutmazsam bununla ilgili bi post hazırlarım yakında. 
Efendim gelelim kitaplarımızaaaaaaa...

>Laurell K. Hamilton - Flört / Flirt
>Laurell K. Hamilton - Kurşun / Bullet

Laurell K. Hamilton un Anita Blake serisini en başından beri takip ediyorum. 17 kitabını okumuşken 18. ve 19. çıkmış ben de hemen kaptım. Malesef ben de fantastik-vampir-kurtadam kitapları okuyan bir ergenden bozmayım ^^ Bu seri de bir vampir avcısının etrafında gelişiyor. Bu tarz okumayı sevenlere ısrarla tavsiye ederim açıkçası.

>Metin Hara - Yol / The Road
Açıkçası hayatımda hiç kişisel gelişim kitabı okumadım, nefret ederim. Ama bu adamı bi söyleşi programında izledim sanırım ve konuşması o kadar hoşuma gitti ki eve davet edip iki kahve içesim geldi kendileriyle ^^ Ben de dedim ki, inşallah konuştuğu gibi yazıyordur. Her ne kadar bestseller olsa da (bestseller okumayı da sevmem) kendilerine bir şans vermek istedim. Görüciiiz efenim.
>Robert Schnakenberg - Büyük Yazarların Gizli Hayatları / Secret Lives of Big Authors
Geçen seneki fuarda Büyük Sanatçıların Gizli Hayatlarını almış ve tek kelimeyle bayılmıştım. Ozaman bunu da mutlaa okumalıyım diye düşündüm
.>George Orwell - Hayvan Çiftliği / Animal Farm
1984 okuyup bayılan birisi olarak bunu okumasam ayıp olurdu. Zaten bir çok orjinal ve modern klasiği okuyup bitirmeye çalışıyorum. Can yayınlarının da yeni kapak tasarımına bayıldım açıkçası. Hayır yani kitabı bilmeyen aptal saptal bişey zanneder ^^
>F. Scott Fitzgerald - Muhteşem Gatsby / The Great Gatsby
Malesef kitabı önce filmi izleyerek öğrenen cahil cühela kesimdenim. Ama filme bayıldım. Mutlaka okumam lazım (her ne kadar filmden sonra kitabı okumayı sevmesem de).


Eveeeet geldik alışverişin en şahane kısmına. Ben büyük bir mitoloji aşığı ve okuyucusuyum. Kütüphanemi görseniz şaşarsınız. Bu Arkeoloji ve Sanat Yayınları da heralde benim ruh ikizim tarafından kurulmuş bi yayınevi falan yoksa yani olamaz böyle bişey ^^ Malesef bu yayınevinin kitaplarını hiçbi kitabevinde görmüyorum bu yüzden her sene fuarda önce bu standı arıyorum. Bu sene az ama öz kitap almış bulundum.

>Ünsal Çimen - Eski Yunan Dramalarında Anaerkil İzler / Matriartal Prints in Ancient Greek Dramas
Tamamen merak üzerine aldım. İçinde bayıldığım bazı mitolojik resimler de var. Sabırsızlıkla bekliyorum okumayı.
>Homeros - İlyada ve Odysseia / İlliad and  Odyssey
Mitoloji ve sanat severi olarak bunları okumamış olmam mümkün mü? Okudum!!! Malesef ben lisedeyken eski evimiz oldukça küçüktü ve bi kütüphaneye yerim yoktu. Ben de çoğu zaman okuduğum kitapları devlet kütüphanelerine bağışlardım (Allahım o kadar üzülüyorum ki şimdi düşününce). Yani mutlaka elimde bulunması gerektiğini düşündüğümden aldım. Ayrıca lisede okuduğum şeylerin çoğunu unuttuğumdan tekrar okuyorum şuan. Bi daha ayrıca, ben bu metinleri orjinal şiirimsi halinde okumuştum. Bunlar düzyazıya çevrilmiş versiyonları. Eminim ki hikaye benim için daha anlaşılır olacaktır.

Eveeet kukiler gördüğünüz gibi aşure gibi bir edebiyat zevkim var. İlerki zamanlarda bu kitap postlarına devam edersem daha nelerrrr görüceksiniz neler ^^ 
Ozaman size rengarenk bi gün diliyorum. 
Görüşmek üzereeee ^_^

---------------------------------------------------------------------
PS. Sorry no English translation here. But most of them are Turkish books and I will make reviews when I read them. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^