''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Aralık 2014 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (1)

Evet, böyle bir şey yapmaya karar verdim.

Neden?

Çünkü kendimce gerçekten güzel şeyler dinliyorum ve sizden daha iyi paylaşacak kimsem yok (yazar gülse mi ağlasa mı bilemedi)

Yalnız zannetmeyin ki yeni çıkan, popüler şarkıları paylaşacağım. Vallahi çok isterdim ama yapamam. Hayatımda son çıkan şarkıları, şarkıcıları takip edebilen birisi olmadım. Hep eski şeyleri dinlerim. Bazen arkadaşlarıma bi şarkı dinletirim keşfettim heyecanıyla 'ohoooo nuh nebiden kalma' diye dalga geçerler. Yada bazen tüm Türkiyenin ağzına sakız olmuş bi Serdar Ortaç, ne bileyim Demet Akalın şarkısı vardır, ben hiiiç duymamışımdır. 

Popüler kültürü takip etmeye ne enerjim var ne de yeteneğim. Zaten hızına yetişilmiyor. Offf cidden yaşlanmışım.

O yüzden burda modası geçmiş şeyleri görürseniz şaşırmayın. Ben şahsen zaten modası geçmiş bir insanım.

Normalde cıptıs cıptıs şarkılar dinlemem. Kpop sever kızların bayıldığı Super Junior, Bigbang gibi gruplar benim için sadece sahne performanslarıyla dikkat çekiyorlar. Ama yiğidi öldür hakkını yemeciyim. Onların güzel şarkıları yok mu? Var tabii ki. O yüzden onlardan da beğendiğim şeyleri paylaşıcam zaman zaman.

Mesela bugünün şarkısı... R&B nin dibine vurmuş M.I.B grubundan geliyor arkadaşlar. Bu tarz müzikleri kulağıma takıp dinlemesem de bazen böyle içimi kıpır kıpır yapan, evde hazırlanırken falan açıp dinlediğim şarkılar oluyor. Buyrun size Dash. Gerçekten dinlerken yerimde duramıyorum =))
İyi eğlenceler =)


Şimdi bu videodan sonra da Kangnam ve 5zic in ne kadar seksi adamlar olduğuna dikkat ekmek istiyorum. Gerçi benim söylememe gerek yok. Göz var nizam var =) 

Burda paylaştığım herşey o dönemde gerçekten de kendim severek dinlediğim, çalma listemin başında olan şarkılardır. Bana katlanınız lütfen =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^