''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Aralık 2014 Çarşamba

İzledim: Fall in Love With Me


Bildiğim tanıdığım 1-2 tane Tayvan'lı aktör var, onların da dizilerini takip etmeye çalışıyorum.

Aaron Yan içlerinde en sevdiğim tip. Hem oyunculuğu güzel, hem yakışıklı hem de sevimli bir adam. En son Just You isimli dizisini izlemiştim ve çok çok çok beğenmiştim. Fall in Love With Me nin de çok meşhur olduğunu duyunca mutlaka şans vermem gerektiğini düşündüm ve izledim.


Dizinin konusu şöyle: Lu Tian Xing adında kendini beğenmiş, yakışıklı ve zengin bir reklam kralı var. Hayatından öyle beziyor ki kılığını kıyafetini, davranışlarını ve nerdeyse konuşmasını bile değiştirip 180 derece zıttı olan sıcak kanlı, beş parasız ve sevimli Xiao Lu'ya dönüştürüyor kendini. Bu sırada kendisine reklamcı olmasında ilham kaynağı olan OZ reklam şirketiyle yolları kesişiyor ve onun sahibi olan Tao Le Si'ye aşık oluyor. Yalnız Tao Le Si, Xiao Lu'yu sevdiği kadar Lu Tian Xing'den nefret ettiği için işler ikisi için de karışıyor.


Öncelikle şunu söyleyeyim. Acayip hızlı dizi izleyen, bikaç günde 30 bölümlük dizileri yutan bir dizi canavarıyım ben. Bu 20 bölümlük diziye başladım ve 2 haftada 10. bölüme anca ittire kaktıra geldim. Sonra gerçekten dayanamadım ve bıraktım. Bayaa uzun süre ara verip buraya yorum yazdığım diğer dizileri izledim. Sonra sadece ama sadece iradesizliğime katlanamayıp hırs ile son 10 bölümü de baygın bir şekilde izledim. Artık burdan ne anladıysanız =))


Dizi çok kötüydü. Aaron Yan'ı çok seviyorum ama kötüydü işte. Hele ki sevimli ve sıcak kanlı olması gereken ikinci karakteri neye hikmetse daha da kötüydü hiç anlamadım yani =))


Başroldeki kızla da aralarındaki kimya yok denecek kadar azdı. Kızın gözüne zorla bakıyor, elini tutmak istemiyor, amcasının kızı gibi sarılıyordu sanki. Halbuki Just You'daki kimya ve aşk inanılmaz etkilemişti beni. Acayip bir hayal kırıklığı yaşadım.


Ayrıca birbirlerine o kadar güçlü aşık olmalarını sağlayacak ne oldu aralarında sanki? Hani aşk dersen, tamam derim. Ama senin için ölürüm, dağları delerim, kendimi feda ederim derecesinde aşık olacak ne yaşanmışlık ne de zaman geçti, nooluyorsunuzzz??? 


Sonra o son neydi allaşkına öyle??? Başrollere aşık olan 2. erkek ve 2. kadın karakterler birbirlerine aşık oldu dizinin sonunda. Hayır yani sanarsın ki sit-com, komedi falandı dizi, sonu da böyle abuk bağlanınca sorun olmaz dediler. 

Bir de eklemeliyim ki bu dil beni o kadar rahatsız ediyor ki çok zor izliyorum dizileri. Resmen kulağımı tırmalıyor =( Çok üzülüyorum, cidden.

Neyse bütün bunlar sonucunda hikaye hiç inandırıcı ve samimi gelmedi bana. Sabır çeke çeke, kendime gaz vere vere izledim. Başroller de birbirine hiiç ama hiç uymamıştı. Eğer Aaron Yan sever değilseniz hiç zahmet edip izlemeyin derim. Çok büyük zaman kaybı malesef =((

Yazımı diziyle alakasız olsa da ekiple alakalı bir şeyle bitirmek istiyorum. Buna değinmeden geçemezdim. Ekibin tamamının ama tamamının moda anlayışına, giyinme zevkine, gözüne nizamına kocaman harflerle HAYIR HAYIR HAYIR diyorum sayın kukiler. Bizimla deyılsınız.

Aklınızı peynir ekmekle mi yediniz anacım?




PS. Hala Aaron Yan'ı seviyorum ama =) Yeni dizisi çıkınca bundan ağzımın payını almamışçasına büyük bir umutla yine izleyeceğim o da ayrı =))





***Bu posttakı bütün resimler internetten alınmıştır.

4 yorum:

  1. Çok kötü yaa beğenmedim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef aaron yan bile kurtaramamıştı bu diziyi -_-

      Sil
  2. Moda konusunda sana hak veriyorum erkekleri kadınlardan daha çok açmışlar bir taraflarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani açsınlar benim lafım yok da açınca bişeye benzesin bare! aşşşşırı zevksiz kıyafetler _ _

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^