''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2014 Salı

Mim Olmayan Haremim

Yeni, yepyeni, sıfır km blogumdan henüz dünya üzerinde sadece 45-50 kişinin haberi olduğunu düşünürsek hayır malesef kimse daha beni mimlemedi. Ama milletin mimlerini gördükçe kıskandım, kendi kendimi mimleyeyim dedim. Söz konusu yakışıklılar da her gün gözlerimin önünde olunca, "herkesin haremi varmış da benim niye olmayacakmış efendim?!?" diyerek blog camiasına kendi çapımda bir trip attım. Ohhhhh sefam olsun. Buyrun efendim size kendim, şahsım ve ben uzun tartışmalar sonucu itinayla seçerek oluşturduğumuz haremimizi takdim edeyim.

1) So Ji Sub
Ennn sevdiğim adam olduğunu zaten çoktan söylemiştim değil mi? Onsuz bir harem düşünemedim.


En sevdiğim diziler, en sevdiğim film herşey herşey ona ait. Adam adım atsa, el sallasa ağzımın suları akarak izliyorum. Dediğim gibi ona karşı asla objektif olamam.


Sırf kıskançlığımdan en yakışıklı fotoğraflarını koymadım buraya. Bunlar en yakışıklı olmayanlar düşünün =) Ayy yoksa hiç mi koymasaydım =P

2) Johnny Depp

Kimse yokken Johnny Depp vardı. Cry Baby'yi ezberledim nerdeyse. Çocukluk aşkım. İlkokuldan şu yirmili yaşlarıma kadar duvarlarımda posteri vardı. Hala koyasım var da utanıyorum açıkçası =)


 Mimikleri, hali tavrı, tarzı herşeyiyle bir eser adam. Şimdi bi düşündüm de, hayatıma dair onu sevmediğim yılları gerçekten hatırlamıyorum =) Cidden küçükmüşüm demekki =))


Tam bi aşkımsın Johnnyciğim!!!

3) Jo In Sung

Ona dair söylenebilecek ilk şey: Arkadaşlar bu adam kadar güzel gülebilen ve ağlayabilen başka birisi var mı şu evrende??? Açıkçası ben güçlü erkek modelini sevenlerdenim, ama bu adam ağlayınca daha çok aşık oluyorum. Nesin sen oğlummmmm nesin lan sen???


Acayip adamlar yazıyorum bugün ama en çok Jo In Sung için fotoğraf seçmekte zorlandım. Aman Allahım ne fotoğrafları var ya bu adamın!


Bu arada It's Okay It's Love nasıl şahane bi diziydi dimi kukiler? Mutlaka ondan bi yazımda bahsetmem lazım. Seviyorum seni In Sung! 

4) Robert Downey Jr.

Johnny, Robert derken aslında daha birsürü yaşlı adam vardı listemde ama hepsini yazmaya açıkçası biraz utandım kukiler =) Şu Melly'nin zevkine bak diye dalga geçin istemedim.


Kendisine ayrı, oynadığı karakterle ayrı hayranım. Farkettiniz mi bilmiyorum ama ben bu 'arrogant' modeline düşüyorum hep. Ayyy bunlar hep film hilesi. Gerçek hayatta olsa gıcık olurum kesin, 'ıyy kendini beğenmişe bak' der geçerim =)


Ayrıca adamın adı bile bi başka havalı. Yani kaç kişinin adında 'JR' diye bi ek var ki =) Haremimin en afili köşesini hakediyo bu adam!

5) Kim Woo Bin

Önemsiz bi yan rolde ilk gördüğüm andan beri hayranım Woo Bin'e. Hala sağlam bi dizide başrolü nasıl oynayamadı ağzım açık izliyorum. Allahtan filmleri var da gözümüz bayram ediyor. 


Yamuk kaşlarıyla sert bakışına ve konuşurken 'S' harfini parlatmasına bayılıyorum. Aslında bıyıkaltı gülümsemesine, yan yan bakışına, obsesif hareketlerine de bayılıyorum. Sanırım ben bu adamın herşeyine bayılıyorum =))


WooBinaaaaahhhh WooBinaaaaaahhh diye seslenesim geliyo. Offff içim eridi şuan =))

6) Ian Somerhalder

Tamam itiraf ediyorum. Hala ergen mode:on. The Vampire Diaries'i ellerim titreyerek bekliyorum ve nefessiz izliyorum. E hal bu olunca bi Damon Salvatore ışığının sönmesi pek mümkün değil hayatımda.


Tamam adam çok yakışıklı, tamam adam çok karizmatik, tamam adama bakınca dibim düşüyo. Ama biliyo musunuz kukiler bu adam ayrıca ne kadar yardımsever??? ISF(Ian Somerhalder Foundation) diye kendine ait bi vakfı var. Kendini paralarcasına doğayı ve hayvan haklarını savunuyor. Vahşi doğanın korunmasına dikkat çekmek için kendini kesicek nerdeyse. Böyle bi adamı nasıl sevmeyeyim?


Fotoğraflarına bakarken sanki benim gözlerime bakıyomuş gibi geliyo. Çok heyecanlanıyorum. Onsuz olmaz, olamaz!!!

7) Lee Seung Gi

Ona karizmatik, yakışıklı, keskin bakışlı falan diyemem. Ama o tam bi canım!!! O tam bi tontiş!!! Bayılıyorum!!! 


İzlemediğim dizisi filmi hiçbişeyi kalmamıştır. Hepsini de bayılarak izliyorum. Güzel senaryo, hikaye falan yalan. O varken sadece ona, mimiklerine, tatlılığına bakarak dizi akıp gidiyo zaten.


Bu kadar kelli felli adamın arasında hareme bi Lee Seung Gi lazımdı dimi =)) Benim de yüzümü güldürecek, neşelendirecek tatlış birisi olsun =)

8) Gerard Butler

Allah'ım kimi unuttum kimi unuttum diyorum. Gerard Butler'ı bu listeye koymasaydım gece uyuyamazdım artık.


Bu bakışın ve fotoğrafın arkasından bişey yazmak ayıp olur heralde =)


Her filmini hayranlıkla izlesem de en sevdiğim filmlerde birisi olan PS.I Love You'nun yeri bende çok başkadır. Senede bikaç kere izler, her seferinde de istisnasız bir gariplikle ağlarım. Canım benim yaaaaa.

9) Lee Jong Suk

Alın size bir tatlış daha. Bu adamda bi gariplik var aslında. Tam ayyy çok tatlı diyosun birden seksi oluyo, tam karizmasından sarsılmışken şebekleşiyo, tam donuk suratlı derken çılgın bi mimik patlatıveriyo. Gel de  bayılma!


Evet o tam bi mimik cambazı, karakter adamı.


Bu sene iki tane film yaptı sanırım. İkisi de çok güzeldi. Sevmediğimiz bi dizisi var mı? Yok! Her bakışı, gülüşü ayrı bi güzel. Bileğinin hakkıyla burda Lee jong Suk.

10) Gong Yoo

Şimdiye kadar istikrarla nasıl da Kore-Amerika sineması düzenini takip ettiğimi farketmişsinizdir. Ama artık düzen bozuluyor. Tabii ki dünya sinemasından daha kimleriii kimleriii haremimde isterim. Ama liste kısa olunca herkes sığamıyor. Bu mühim görevim bazı fedakarlıklar istedi =( Gong Yoo hepsinin yerini aldı bile çoktan =)


Yine Jo In Sung gibi mükemmel gülen ve mükemmel ağlayan bi adam. Nasıl olabilir ya böyle bişey? Nasıl yapıyosun bunu ya Gong Yoo???


Coffee Prince de kendisine aşık oldum herkes gibi. Sonra bir adım arkasından takip ettim. Big aslında oldukça kötü bi dizi olsa da sırf onun için hevesimi hiç kırmadan heyecanla izledim. Ona değer.
Bu adam gülerken gülmeyen, ağlarken ağlamayana insan demiyorum, bilginize.

11) Lee Min Ho

Eeeeee, Kore hayatına Boys Over Flowers'la başlamış birisi olarak Lee Min Ho listemde olmasaydı sizce de vefasızlık yapmış olmaz mıydım???


Şaşkın bakışlarına, gülümsemesine, fasulye sırığı gibi gezmenin sadece ama sadece ona çok yakışmasına bayılıyorum. Ayrıca gerçekten de sevmediğm tek bir dizisi bile yok. Ama Faith'deki uzun saçlı hali favorim!


Yine fotoğraf seçerken çooooook zorlandım. Allahım adam her açıdan mükkemel çıkmış, her hali çıktı alınıp duvara asılası ben napayım!!!

12) Burak Özçivit

Efendim artık buralara gelmişiz bikaç tane Türk eklemeseydim vatan haini gibi hissederdim. Ayrıca hayatımda hiç "ayyy ben Türk dizisi izlemem, ayy ben Türkçe şarkı dinlemem, ayyy Türk erkekleri çok tipsizzzz" diyen kızlardan olmadım. Dolayısıyla bu afeti nasıl göz ardı edeyim kukiler allaşkına???


Evet kabul ediyorum bıyıksız Burak Özçivit bir hiçtir!


Sen gel Burakcım haremime yamacıma, iki kelam Türkçe konuşuruz, bi adam daha transfer edicem ben merak etme sen ;)

13) Kerem Bürsin

Tamam adam yeni olabilir. Ama seviyorum işte napiyim!!!
Aksanlı bozuk Türkçesi, her cümle başı ıııııııııııı demesi, yandan gülümseyişi, badboy görüntüsü ve şeyyyy... kasları =))) 


Ben sarışın sevmem arkadaş, Kıvanç Tatlıtuğ'da kimmiş diyen bünyeme Kerem Bürsin bir tokat gibi çarpıyor. Ama kızıl desek, sarışın demesek olur mu?


Ayrıca sanki amcamın oğluymuş gibi adam bana bi mütevazi bi sıcak kanlı bi canım geliyo. Zaten kendisi çakma Gu Jun Pyo malum =)) Ordan bi sempatim var. Ama malesef yeni dizisinden henüz ümitlerimin karşılığını alamadım. Hevesle bekliyorum.


Ayyy nefret ederim böyle abuk subuk sayılarda bırakmaktan listeleri falan. Ama devam etmeye kalkarsam çok zorlama olacağını farkettiğimden tadında bırakayım dedim. 

Peki ben bu yazıdan sonra nasıl uyuyacağım acaba? Neyse, bu haremin hayali bile şahane değil mi? Hepiniz gelin yanıma yamacıma doğru canlarım. Vallahi hepiniz benim bebeklerimsiniz. 

Ayrıca kukiler söylemeliyim ki ben hayatım boyunca hiçbi erkeği sadece tipine bakarak değerlendiremedim. Tabii ki de bu insanları gerçek hayatından tanımıyorum ama yine de imaj denen bişey var. Hepsinin çizdiği imaj, tarzı, oynadığı roller ve en önemlisi ses tonları tercihlerimi %100 etkilemiştir benden söylemesi =))

İnşallah yüzünüzü gülümseten, kalbinizi çarptıran, ağzınızın sularını akıtan bir yazı olmuştur =)
Kendinize iyi bakın kukiler.




***Bu yazıdaki tüm fotoğraflar internetten alınmıştır!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^