''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Aralık 2014 Pazar

Obsessed


Benim Song Seung Heun saplantımla izlenilmiş, fırından yeni çıkmış 2014 yapımı bir film: Saplantı.

Vietnam savaşı zamanında bir albay, kendisinden düşük rütbeli askerlerden birisinin karısına saplantılı bir şekilde aşık olur ve gizli bir aşk yaşamaya başlarlar.


Öncelikle baştan uyarayım film çok fazla erotik sahne barındırıyor. Şimdiden alarmları çalıyorum, kamu spotumu veriyorum ona göre, rahatsız olanlar izlememeli. Ben böyle şeylerden pek rahatsız olmam. Hatta Kore yapımlarının bu konuda çok da eksik olduğunu düşünürüm. Ama bu film cidden cidden çok açıktı.


Filmde, hele ki o sahnelerin olduğu böyle bir filmde Song Seung Heon un oynaması çok şaşırttı beni. Yani ailemizin efendi çocuğu sen git böyle bir rolde oyna. Kardeşimi, kuzenimi izliyormuş gibi rahatsız oldum aslında =))


Açıkçası Seung Heon un oynadığı albay Kim Jin Pyeong dan nefret ettim. Yani bikere o kadına asla ama asla aşık değildi. Bildiğimiz şehvetten başka bir şey yoktu ortada. Ulan daha yarım saat oturup konuşmuşluğunuz yok, birbirinizin adından başka bişey bilmezsiniz, ilk buluşmanızda 15 dk geçmeden seviştiniz ne aşkıymış bu??? 


Neyse insaflı olup sabredicem, içimden 10a kadar sayıcam. Arkadaşım, hadi aşık oldun diyelim, arkanda o kadar iyi eşin var bir de hamile olduğunu öğrendin insanın hiç mi içi sızlamaz. Adam bir damla umursamadı, çocuğu bile düşünmedi. Bütün adımlarını, hiç kimseyi düşünmeden sevgilisini göze alarak attı. Ben şahsen bir insan aldatsa bile bazı noktalarda, karar alırken bunca yılı paylaştığı, kendisine emek veren hayat arkadaşını böyle tek kalemde silemez diye düşünüyorum. Her ne kadar aşık olursa olsun karısını, hamile karısını azcık da olsa düşünmeliydi. Tamamen unuttu, sildi kadını!


Ayrıca da genel olarak filmi hiç beğenmedim. Song Seung Heun bile kurtaramadı filmi ki kendisi tam seyirlikti (tahmin edersiniz ki vücudunu çok gördük ^^). Film ilerlemek bilmedi. Neredeyse iki cümle arasını bile atlayabilecek kadar es vardı. Uzun sessizlikleri, bakışmaları filmden atsak 30 dk bişey kalır sanırım. Çok çok çok sıkıldım.


Sadece Song Seung Heun için izledim bu filmi. Tamamen merak yani! Ama izlemeseydim de olurdu. Zaten o erotik sahnelerde de onu görmekten nefret ettim. Şimdi bi romantik komedi dizide falan oynarsa gözüm nasıl alışacak bilemiyorum =))

Gözümdeki o efendi adam imajını kaybettin Seung Heun, napıcan artık bilemiyorum =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^