''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Aralık 2014 Perşembe

Rossmann Alışverişim


Son zamanlarda Gratis ve Watsons da boğulduğumu farkedince kendimi Rossmann a attım. Oturduğum yere yakın bir tane açıldığını da öğrenince çok sevindim sanırım abonesi olucam =) Öncelikle Rossmann girdiğim pek çok Watsons ve Gratis'den çok daha büyüktü. Resmen alışveriş arabası ve sepeti var girişinde içeride öyle geziyorsunuz yani. Dolayısıyla zaman su gibi aktı. Ama ben çok alışveriş yapamadım. Nedense bi tutukluk geldi üstüme =) Az ama öz güzel şeyler aldım sanırım.


> Alterra Doğal Kuru Cilt Yüz Yıkama Kremi: Kuru ve hassas ciltler için olan bu yıkama kremini hiç duymadım. Tamamen deneysel bi alışveriş oldu =) Bikaç gündür deniyorum, çok beğendim. Kullanım şekli de enteresan ama tamamen emin olduktan sonra bi yazı yazmak istiyorum.

> Rival de Loop Hydro 7'li Bakım Kapsülü: Nem kaybından dolayı esnekliğini kaybetmiş ciltlere esneklik kazandırıp gençleşmeyi desteklemeyi vaadeden 1 haftalık bir kür. Malesef alır almaz sabredemeyip küre başladığımdan fotoğrafı çekerken 1 tanesi eksilmişti bile =) Yine kür bitince yorum yazmayı düşünüyorum.

> Isana Med Gece ve Gündüz Nemlendirici Krem: Tabiiki yine kuru ve hassas ciltler için. Isana'ya karşı ilk başlarda çok önyargım vardı açıkçası. Hani Almanya'da yaşayan akrabalar hep ucuz krem, şampuan, diş macunu, çikolata falan getirirlerdi yaa. Benimkiler de hep Isana kremler getirirdi. Özellikle vücut losyonları falan =) Ama bu nemlendiriciyi satıcı da çok tavsiye etti. Ben de Alterra, Rival de Loop ve Isana ürünlerin tamamının etiketlerini hatmettikten sonra en iyisinin bu olduğuna karar verdim. Deneyim görücezz...

 

> Shiifa Home Avokado Yağı: Ne kadar severek kullandığımdan bahsetmiştim. Biten ürünümü yeniledim.

> Lilibe Pamuk: Pamuk marka ve kalitesinden pek anlayan birisi değilim. Ama bu markayı ilk defa deneyeceğim.


>Essence Mosaic Compact Powder: Çok sevdiğim hafif ışıltılı bir pudram yeni bittiğinden yeni ürünler denemek istedim. Işıltılı bi pudra bu. Henüz kullanmadım ama oldukça uygun fiyatlı bir seçenek.


> Arizona Original Green Tea with Honey: Ayyyyyyyyyy! Bunu aldığım için çok mutluyum!!! Teneke kutulardaki halini sayısız bloggerdd, sayısız instagram ünlüsünde görüp kıskanmıştım =) Karşıma cam şişedeki hali çıkınca hoplaya zıplaya aldım. Şişesi dekoratif olarak bile yeter =))

Herkesi öpüyorum kukiler.
Görüşürüzzzzz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^