''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Aralık 2014 Pazar

Tamam Mıyız???


Kukiler bu sefer size enteresan bir Türk filmini anlamak için geçtim klavyenin başına.
Çok enteresan...



Bedensel engeli yüzünden hayata küsmüş, annesine yük olduğunu düşünen, babası tarafından sevilmeyen İhsan'la; sevgilisi yeni terketmiş, işi hiç bir zaman doğru gitmeyen, yaşam tarzı yüzünden babası tarafından reddedilen Temmuz'un yolları hayatlarının en karanlık döneminde kesişir. İkisi de birbirine yeni bir ışık, yeni bir nefes olur.


Filmi izlememin asıl sebebi Çağan Irmak. Hemen hemen her işine bayılıyorum. 
Aras Bulut İynemli ise bir ekstra oldu benim için =)
Açıkça söyleyebilirim ki başrolleden Deniz Celiloğlu ise ilk defa gözüme değdi.
Gürkan Uygun'un oynadığı karakterden ise nefret ettim! Nefret ettim!!!


Hikaye o kadar kalbe dokunuyor ki içi cız ediyor insanın.
Bir yandan durgun, bir yandan heyecanlı bir film. 


İki karakterin birbirinden bambaşka dünyaları, birbirinin aynısı ruhları ve birbirleriyle ilişkileri...

Birbirlerine son ve başlangıç oldular.

Peki şimdi tamam mıyız? Tamamız...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^