''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ocak 2015 Çarşamba

En Sevdiğim...

Tüm zamanların en sevdiğim yazarıdır Jane Austen.

Tüm zamanların en sevdiğim kitabıdır Pride and Prejudice. Her sene bir kez okurum.


Tüm zamanların en sevdiğim filmidir Pride and Prejudice. Her sene her versiyonunu tekrar izlerim.


Tüm zamanların en sevdiğim karakteri, hayallerimin erkeğidir Mr. Darcy. Her kim olursa olsun onun yerini tutamaz.


İşte ben böyle bir Austen hayranı, Darcy aşığıyım.

Tabii ki Austen'ın bütün romanlarının kalbimde yeri büyük, en sevdiğim yazar dedim yaa.
Ama Aşk ve Gurur'un yeri başka. Mr. Darcy'nin yeri bambaşka.

En sevdiğim Darcy elbet de birtanecik Colin Firth, hemen ardından Matthew Macfadyen.

Neden anlattın bunu şimdi Melly derseniz, benim için çok önemli olan bir şeyi sizle paylaşmak istedim sadece. 
Benim için cidden çok önemli!
Hayatımda kocaman bir yeri var.

Öyle işte... Bu kadar... 

2 yorum:

  1. Nasıl ya inanamıyorum şu an gerçi hala gecerli mi bu düşünceleriniz bilmiyorum ama şu an bu düşüncelerin nefrete dönüşmus olacağını sanmıyorum en sevdiğiniz değilse de seviyorsunuzdur bence hala 😅 neyse ben sadece dizi zevkimiz,bir dizi hakkındaki düşüncelerimiz bu kadar cok benziyor sanıyordum. Okudukça şok oldum okudukça mutlu oldum resmen gerçi ben bütün uyarlama filmleri izlemedim eski olan dizi filmleri nadiren izleyebiliyorum 2005 yeterince eski benim için aslinda Emma filmi 1996ydi akıl ve tutku,ikna da eskiydi ama daha yenisi yoktu sonuçta 😅😂Gecen yıl çıktı başka bir Emma o kadar. Bu yazar ve o kitabın benim için de hayatımda önemli bir yeri var kim bilir kaç kere okumuşumdur, ya baştan sona ya da sevdiğim,benim için onenmli olan bölümlerini sayamam herhalde 😂 yine de elime alsam tekrar aynı zevkle okurum hala arada bir okuyorum da. Alti eserini de okudum Jane austenin başkalarını da gördüm gerçi eksiğim var diyebiliriz sanırım ama en bilinenleri okudum en azından. Hepsini ayrı ayrı seviyorum ama sizin de dediğiniz gibi bu kitabın yeri bende de ayrıdır. Kitap zevkinde de bu benzerliğimizi görmek iyi hissettirdi iyi ki bulmuşum blogunuzu. Bu eski bir yazı bilmiyorum yorumumu görüp cevaplar mısınız ama olsun. Yeni yazılarınizi beklerken ben de buralara geldim işte 😅😂. Ama bugünluk bu kadar diğer eski yazıları da yarın okurum artık. Görüşmek üzere, iyi bakın kendinize bizi unutmayın 🤗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa inanamıyorum olleyyyy!!!!!!! jane austen hayranlarıyla tanışınca kalbim gıdıklanıyo gerçekten. ne nefreti, ne sevmesi, hala ilk günkü gibi hayranım. bayılıyorum. her sene bir kere mutlaka tekrar okurum, filmiyle bbc dizisni kaçar kere tekrar tekrar izlerim bilemiyorum bile. austen'ın romanlarını geçtim, austen'ın kendisiyle ilgili yazılmış romanlar, araştırmalar, biyografiler ve hatta austen romanlarından esinlenerek yazılmış romanları bile alıp okuyorum. kütüphanemde sadece austen'a atfedilmiş kocccccaman bir alan var diyebilirim. austen romanlarından esinlenerek yazılan senaryoların filmlerini de izliyorum. ben biraz takıntılıyım desem yeridir. bişeyi seversem dibine kadar!!! tabi benim yaşım da çok genç değil 2005 bana milenyum kalıyor^^ en eski ne varsa hepsini sildim süpürdüm.
      keşke blogla kel alaka olmasa da austen içerikleri de yazabilseydim. ne kitaplar, diziler, filmler yazardım. tanıştığımıza çok sevindim. blogumu çok severek okursun umarım. heo gel<3<3<3

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^