''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ocak 2015 Pazar

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (5)

Üzülerek ve utançtan hafifçe kızararak söylüyorum ki Misaeng i henüz izlemedim.

O kadar öven var ki, öyle güzel şeyler duyuyorum ki neden hala izlemediğimi bilmiyorum. Sanırım bu günlerde umutsuzca fantastik dizilere ihtiyaç duyuyorum. Fantastik derken yanlış anlamayın kastettiğim romantik aşk dizileri. Aşk bence ejderhalar, canavarlar ve tüm diğer yaratıklar gibi fantastik bir olgu gençler. Evet neyse bu felsefik konuşmaya başka bir platformda devam ederiz.

Size dizisini izlemeden önce kulağıma çalınan mükemmel şarkıyı sunmak istedim. Misaeng'in kapanış müziği.

Bana kalırsa ballad olmakla trot olmak arasında sıkışıp kalmış. İyiki de öyle olmuş.


Bir bira eşliğinde efkarla defalarca dinlenebilecek, ağızlara pelesenk olabilecek, hafif İtalyan esintili Rose Motel - Roman. Buyrun efendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^