''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ocak 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (7)

İşim cidden başımdan aşkın. Ev almış başını gidiyor. Eşyalarımı bulamıyorum, geçen laptopumu kaybettim, hatta kimi zaman oturacak yer bile bulamıyorum =)

Post yazmak çok zor ama haftanın şarkısı köşemi es geçemezdim.

Bunca iş yaparken bana motivasyon sağlayacak bir şarkıya ihtiyaç duydum bu hafta =)

Popomu sallaya sallaya hem söyledim hem temizlik yaptım, ev topladım =)

Spica en sevdiğim hatta tek sevdiğim kız grubu. Grup haline mükemmel br koordinasyon varken tek tek de şahane seslere sahipler. Gerçekten çok seviyorum bu grubu.

Sizi you don't love me ye davet ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^