''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Ocak 2015 Çarşamba

Karışık Ufacık Tefecik Alışveriş


Hepsi birbirinden uygun fiyatlı olan ufak tefek şeylerden oluşan karışık bir alışveriş yaptım. Hemen yazayım dedim.

> Watsons dan bu ay indirimde olan Balmi lerden aldım. Daha önce hiç Balmim yoktu ve açıkçası tek kelimeyle nemlendirmesine bayıldım. Ay bitmeden farklı bir çeşidini daha alacağım.

> Çantama atmalık bir paket alkolsüz ıslak mendil. Üzerinde Bunnie nin olması da cabası =)

> Concealer kullanan birisi değilim ama elimde gereksiz sayıda concealer var. Hiçbirisini gözlerimde kullanmaya değer bulmuyorum. Bu yüzden çok methedilen Garnier'in göz BB kremini aldım. Yüzümde de sadece BB krem kullandığım için umarım memnun kalırım. Tek sıkıntı en açık rengini almama rağmen sanırım bir parça koyu kalacak tenime. Bakalım...

> Gratis'e Maybelline rujların çok övülen Coral Ambition rengini almaya gittim ama bulamadım. Sorun değil, pek de duyulmamış Lust for Blush rengine aşık oldum. Kaptım çıktım =)

> Koton ojeleri hem çok uygun, hem yapısı şahane hem de renkleri. Bu bakır tonlarında simli ojeye bayıldım.

> Victoria's Secret meşhur indirimi malumunuz. Herşey o kadar şekerli kokuyor ki (koku hassasiyetimden bahsetmiştim) hiçbir şeye elimi süremedim. Elim boş çıkmak da istemedim bi lipgloss kaptım. Aman allahım iyi ki almışım gidip bir tane daha alacağım. Kokusu ve tadı (evet tadı) inanılmaz! Ayrıca yapış yapış değil. Ve ayrıcccaa tüpün içi kat kat farklı tonlarda gloss la dolu. Kullandıkça tüpten farklı renkler çıkıyor. Mesela benimki önce pembe bir gloss ardından daha açık tonda simli bir gloss şeklinde.

> H&M in merak edilen balmlarından passion fruit olanını aldım.

> H&M allıklarını merak ediyordum. Mercan tonlarında aldım.

> Yine H&M den kaş kiti aldım. Bu konuda heyecanlıyım. Açıkçası şimdiye kadar sadece kaş kalemi kullandım. Kaşlarım çok seyrek ve sapsarı. Farlarla doldurunca çok yapma duracağından korkuyorum. Bu yüzden pahalı bir ürüne para vermeden önce böyle uygun bir ürünle deneme yapmayı, elimi alıştırmayı daha da doğrusu becerebilir miyim görmeyi istedim =)


Alışverişim böyle kukiler. Siz neler alıyorsunuz bu aralar? 

Kendinize iyi bakın...

2 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın tatlım, takipteyim, bana da beklerim ;) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm ^^ Hemen geliyorum ^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^