''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Mart 2015 Pazar

Review: TonyMoly Panda's Dream So Cool Eye Stick

Çoook uzun zaman sonra şirin mi şirin bir ürün yorumuyla adım atıyorum blog dünyasına =))

Çok merak edilen bir ürün diye tahmin ediyorum, en azından Kore kozmetik ürünlerini takip edenlerin gözünden eminim ki kaçmamıştır. 


Allah'ım şu tatlışlığa bir bakın önce =) 

Ürün gördüğünüz şeffaf plastikimsi kutuda geliyor. Kutunun tek yüzünde İngilizce açıklama mevcut. Stik kremin kuru göz çevresini nemlendireceği ve serinleme efekti vereceği vaat edilmiş. Göz çevremiz kuru veya yorgunken gözün iç kısmından dışarıya doğru stiği uygulamamızı sonra da parmaklarımızla pıt pıt hareketleriyle (nasıl komik bir tabirse bu da ^^) yedirmemizi tavsiye etmişler.

It comes in a plastic kind of packaging. There is English description on one side of the box. Im giving you the exact description:

Stick-type eye serum provide moisture and cooling effects to the areas around the eyes that are dry.
Directions: When your eyes are dry or tired, apply the stick gently from inside to out and tap lightly with the tip of your finger for better absorption.


Küçük plastik kap neredeyse bir parmak büyüklüğünde. Ambalaj o kadar sevimli ki anlatamam. Kulaklarını bile yapmışlar yani ^^
Hatta itiraf etmeliyim ki çok büyük beklentilerim olmadan sadece ambalaja aşık olarak bile almış olabilirim. Çok çok pahalı bir ürün olmadığı için toplu alışverişimde uyguna geldi.

Product is almost a finger sized. It it so cute that I can't even describe. It even has ears ^^
I have to be honest that I bought this without any expectations just falling in love with the packaging. It is not very expensive so it was very affordable when I ordered other stuff with it.


Kapağı açtığınızda içinde koruma amaçlı ufak bir kapak daha çıkıyor. Tercihe göre çöpe atılabilir ama ben atmadım. Küçük plastik kapağı çıkarıp kutuyu döndürünce içinden aynı bir ruj gibi stik halinde krem çıkıyor.

When you open the lid there is another small one for protection purposes. You may throw it away but I decided to keep it. It works just like a lip stick. You take off the small lid and turn panda to reveal the product.


Stik buz yeşili tonlarında ve kokusu inanılmaz freş. 
Vaat ettiği üzre gerçekten güzel bir serinleme etkisi yaratıyor. Ama nemlendirme konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ben çok kuru ciltli biri olduğum için subjektif bir değerlendirme yapmayacağım. Gerçekten, normal yapıdaki ciltli kişilere bile nemlendirmesinin yetersiz kalacağını düşünüyorum.
Ben şu anda altına roll-on tarzındaki sıvı göz serumlarından sürerek kullanıyorum, kullanılabilir hale ancak geliyor. Yani tek başına etkisi hiç yok. 
Ayrıca kullanma talimatlarında stiği uyguladıktan sonra parmakla yedirmemiz söylenmiş. Çok gereksiz!!! Zaten cilt anında yutuyor ürünü bence. 

20'li yaşların ortasını geçmiş hiç kimseye hiçbir amaçla tavsiye edemem. Gerçekten gereksiz olur. Ama 20'li yaşların başında olanlar, günlük bakım rutinleri olarak değil de çantalarına atıp gün içinde kuruluk hissetikçe yada serinleme amaçlı kullanma amacıyla alabilirler. Ama o kişiler, size sesleniyorum!!! =) Sevgili okuyucularım,kuru ciltliyseniz tatlı ambalaj ve sevimli pandaya kanmayın ve bu ürünü almayın bence. Boşşverin arkadaşlar güzel ambalajlı bir ürünü de almayıverin yani =) Ben aldım da noldu bi işe yaramıyor =)

Gerçi itiraf etmeliyim ürün bitince ambalajını atmayı hiç düşünmüyorum =) Hayır turşusunu mu kuracaksın Melly derseniz haklısınız =) Ama kıyamam yani tatlılıktan ölüyor neticede. 
Haa bu arada bitirmek demişken çok bereketsiz bir ürün olduğunu da söylemeliyim çok hızlı tükeniyor. Malesef =(

Uzun lafın kısası, yağlı ciltlilerin tercih edebileceği, diğerlerinin ise anlık serinlik ve tatlışko ambalaj için çantasında taşıyabileceği bir ürün. Günlük cilt bakım rutini için yetersiz kalır. Ama her türlü kullanım için de 25 yaş üstü ruhu çocuk kalan arkadaşlarım yine de almasın derim =)

Stick is in ice-greenish color and smells amazingly fresh.
It has that promised cooling effect  but I can't say the same about moisturizing. Since I have extremly dry skin I won't be subjective. Really, objectively I think that moisturizing will not be enough even for normal skin typed people.
Right now, I am using roll-on eye serums before this stick to make it usable. It is very useless alone.
Also in directions it says to tap lightly with fingers to make skin absorb the product. Nonsence! Skin almost eats the product, there is no need to tap!

If you are past mid 20ies don't ever buy this. If you are at the beggining of 20ies you might use it in day time when your eyes are slightly dry or you need cooling. I think nobody should use it in daily skin care routine. And you!!! My lovely reader! If you have dry skin, don't buy this! Don't even carry it in your purse. Don't get tricked by cute package and panda =) 

I have to be honest that I got tricked by the panda =) And I will never ever throw the package away. I don't know what to do with and empty panda but It' so lovely to get rid off =) 


Sevgili kukiler umarım sevmişsinizdir bu yorumu.
Herkesin kullandığı ve yorumladığı şeylerden burada bahsetmemeye çalışıyorum. Enteresan ürünler olsun istiyorum. Gerçi Kore kozmetiğini az çok takip edenlerin ezberindedir bunlar ama Türk bloglarda farklılık olsun =) Tembellik yapmazsam daha çok güzel ürünler var sırada bekleyen =)
Kendinize iyi bakın =)



2 yorum:

  1. İlk kozmetik ürünü yorumunu öncelikle tebrik ediyorum hariiiiikaa anlatmışsın bayıldımmm! Kutusu çok şirin bende almayı düşünüyorum ama yetersiz geliyorsa almanın anlamı yok dedim kendime, ama sanırım kutusuna aldanıp altına ek bir serum ile birlikte kullanırım n'olcak diyip almayı da düşünüyorum :) Kararsız kaldım ama bana alırım gibi geliyor :p

    Bu arada Korece kursuna gidemiyorum ama kendimce korece öğrenmeye ve bunu da çalıştığım her gün yeni yaptığım bloğa yazmayı düşünüyorum. İstersen o blogumu da takibe alabilirsin. Yanlış öğrendğim- anladığım yerler var ise arada uyarırsın beni ^^
    dersimizkorece.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya işte bu ambalaja aldanma durumu bende de var. yani inan ki çok şahane bir ürün olmadığını bile bile aldım, şimdi de utanmadan şikayet ediyorum =) çok çok aşırı pahalı olmadığı için insan şeytana uyuyor malesef =)

      ya sen ne çalışkan bir bloggersın vallaha helal olsun =) herşeyin başı zaten kendin çalışmak. ben de ilk öyle başladım ama malesef cümle kurma, gramer falan işi içine girince biraz karışıyor olay =) elimden geldiğince yarıdm ederim elbet hemen gidiyorum bloguna =)

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^