''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mart 2015 Çarşamba

Unite the Mic 2015 Sorunsalı



Unite the Mic benim için kesinlikle Dallas'a dönmüş bir etkinlik oldu malesef.

Music Bank sırasında İstanbul'da olamadığım için kaçırmıştım. Gerçi kimi kandırıyorum, gidecek kimsem yoktu, belki olsam da gidemezdim. Ama çektiğim acıları, hayal kırıklığını bir ben bilirim bir de Allah =)

Bunu yaşayan birisi olarak Music Bank'e mutlaka ama mutlaka gitmeye kararlıydım. Ne Jay Park ne San E ne de Ailee hayranı olmasam da bu deneyimden uzak kalamazdım. Şehirlerin belirlenme sürecinde ciddi oy da kullandım. Peki sonra ne oldu?

Dediğim gibi etrafımda Kore ve Kore'ye dair herhangi bir çöp tanesiyle bile ilgilenen bir Allah'ın kulu yok. Ben de sağa sola aç köpekler gibi bakındıktan sonra umutsuzluk içinde gitmeme kararı aldım. Bilet satışları başladı, üstünden zaman geçti ve bir süre sonra ben Kore'ce kursumda arkadaş edindikçe oradan da bazılarının gideceğiini öğrendim. Hem de tam benim tembel tabiatıma uygun tribünden bilet almışlardı.

(Çünkü Music Bank maceralarını dinlediğim insanlar sabahtan akşama kadar kapıda beklemekten, yerlerde oturmaktan ve sürünmekten bahsetmişti ki bu kesinlikle benim doğama aykırı. Ben elinde biletiyle son 1 saat gidip koltuğuna oturacak bir organizmayım. Fangirl yaşını çoktaaan geçtim. So Ji Sub gelcek deseler belki 2 gün önceden nöbet tutarım orası ayrı ^^ ) Neyse efendim devam ediyorum...

Holley!!! Artık ben de bilet alabilirdim.

Ama o da ne? Bilet satışları bitmişti. Bir konser var, benim de gidecek arkadaşım var, birsürü bilet de var ama satmıyorlar! Nasıl bir kader bu???

Allahım nasıl bi lanet okuduysam konser iptal oldu! Evet bayaa bildiğiniz iptal.

Bunca oy sonrası seçilmemize rağmen bilet almayarak konseri iptal ettiren bizlere mi söveyim, bunca insanın ümitlerini yerle bir edip konseri iptal eden organizasyon firmasına mı bilemedim...

Netiecede hepimiz elimiz boş ortada kaldık. Ben böyle talihin.....
Tek hayalim yakında İstanbul'da bir Super Show olsa da tek başıma en önde dikilsem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^