''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Nisan 2015 Salı

Bepanthol ile Dikili Ağacınız Olsun

Öncelikle postun adına bir baktım da sanki reklam amaçlı gibi olmuş =) Ama yok öyle bişey yani tamamen kendim yazıyorum bunu.

Kuuuupkuru cildimden sık sık şikayet ettiğimi hepiniz biliyorsunuz artık. Akşam cilt rutinim dışında gün içerisinde cildimi kuru hissettikçe sık sık (4-5 kere) kullandığım yegane krem yıllardır Bepanthol. 

Çok çabuk emilip cildi nemlendirdiği gibi çok hoş bir ferahlık da veriyor.

Eczaneden en sık aldığım ürünlerden birisi. Özellikle 100g lık büyük boyu daha ekonomik olduğu için bittikçe 1-2 ayda bir alıp başucuma yerleştiririm.

Geçenlerde eczaneye yine 100g lık almaya gittiğimde bir de 30g lık standart boyunu alıp çantama atmayı düşündüm. 

Kasada ödeme yaparken öğrendim ki Bayer, Bepanthol'ün hemen her çeşidine, ayrıca da kendi bünyesindeki birkaç ürüne daha şahane bir kampanya yapmış. Seçili ürünlerden aldığınızda barkodu alıp ücretin belirli bir yüzdesini ağaç dikmek için bağışlıyorlarmış. Eczacı adımı bile aldı =)

Nereye dikiyorlar dediğimde Balıkesir'de bir orman yapılıyor denilince daha da mutlu oldum. Şans eseri ben de Balıkesirli'yim =) 

Hemen iki tane kremi kapıp adımı yazdırdım. Bir gün orman var olduğunda bir yerlerde adım yazacak herhalde =)

Doğal hayat-kaynaklar, vahşi yaşam, ve hayvanlar benim en hassas olduğum konular olduğundan böyle fırsatları değerlendirmeyi çok seviyorum. Daha önceden de TEMA vasıtasıyla birkaç ağaç diktirmiştim ama bu dünyanın geleceğini mahveden ve onu ayakta tutmak zorunda olan tek canlı -insanlar- olarak daha duyarlı olmalı ve fırsat buldukça daha daha çok ağaç dikilmesine kaynak olmalıyız diye düşünüyorum.



Kampana sanırım bu ayın 30'una kadar devam edecek. Ben bitmeden gidip birkaç ürün daha alarak en azından depolamak istiyorum =) Umarım siz de eğer ki kullanıyorsanız bu zaman içerisinde kreminizi alıp dünyamıza büyük bir fayda sağlarsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^