''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Nisan 2015 Çarşamba

Bitse de İzlesem Yahu

Çoook hayran olduğum bi Kore grubu malesef yok. Umutsuzca bir fangirl olacağım günleri bekliyorum. Ama sevdiğim pek çok grup var. 
Bu gruplardan birisi Türkiye'de bi hayli fangirli bulunan EXO. Cıstak cıstak şarkılarını sevmesem de kanımca en iyi danseden, şov yapan gruplardan birisi. Grup üyelerinin pek çoğu epey yakışıklı ^^ (Malesef çoğu bayaa bebe) Ayırca da çok sayıda kulağıma güzel gelen şarkıları var.


Neyse efendim velhasıl kelam, grup şahane bir web dizisi çıkarmış. 2. bölümü gelmiiiş de geçmiş bile. Resmen heyecanlandım, bitmeden izlemeyi bile düşündüm ama yoooook =)


Dizinin konusu şöyle: Ji Yeon Hee oturduğu yerdeki yan komşusunun ünlü grup Exo olduğunu öğrenir (kızdaki şansa bak) ve grup üyeleriyle arasındaki ilişki başlar.

Anladığım kadarıyla dizi esas olarak Chanyeol'ün etrafında dönüyor. 
Ben hala grup üyelerini birbirine karıştırdığım için derdinizden anladım, çeken bilir. Kimdi lan Chanyeol diyenlere şuydu efendim:


Tamam diziyi çok merak ediyorum ama açıkçası azcık hayal kırıklığına uğradım. Ben şahsen Kai, Sehun ve Baekhyun sevişgeniyim. Onlar kimdi la diyene sırasıyla :


Herşeye rağmen sabırsızlıkla bekliyorum. Bi de dizi içinde sahne provalarını, dans çalışmalarını falan gösterseler tadından yenmez kanımca =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^