''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Nisan 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (20)

Bugün 23 Nisan canlar!

Bu konuyla ilgili uzuuun uzun bir post yazmak istemiyorum zira ülkemizin son yıllardaki hali canımı çok acıtıyor.

Büyük bir Atatürkçü ve Cumhuriyetçi olarak Atamızın tüm dünya çocuklarına hediye ettiği Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı herkes için kutlu olsun. Umuyorum ki gelecekte daha huzurlu, refah içerisinde bu bayramları kutlayabiliriz. 

Neyse efendim, bu günün anlam ve önemine uygun neşe dolu bir şarkı paylaşmak isterdim ki malesef ruhum el vermiyor. Hem melankolik kişiliğim hem de bu bayramları içimiz buruk kutlayışımız sebebiyle içimden gelmiyor. 

Ben de son yorum yazdığım mükemmel dizi Heart to Heart a kapıyı açarak soundtrackten bir şarkı paylaşıyorum.

Umarım zevkle ve ülkemizin içerisinde bulunduğu bu bataklığı duyarlılıkla düşünerek dinlersiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^