''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2015 Çarşamba

İzledim: Heart to Heart

Her izledim postunda aynı şeyi söylemekten sıkıldım ama bu aralar gerçekten çok şanslıyım. Üst üste inanılmaz güzel diziler izliyorum ve bu hevesi Kore dizilerini izlemeye başladığım ilk zamanlardan beri yaşamamıştım. 

Son bebeğim Heart to Heart oldu.


Dizinin konusu şöyle: Cha Hong Do insan fobisi sebebiyle kılık değiştirmeden veya kafasına kask takmadan evden çıkamayan, yüzü kıpkırımızı olan bir zavallı kızdır. Bir gün kendisini beğenmiş psikolog Go Yi Seok ile yolları kesişir ve hayatı tamamen değişir.


Öncelikle Cha Hong Do yu canlandıran Choi Kang Hee ile başlamak istiyorum. Arkadaşlar bu kadın nerde oynarsa o güzel bi projedir bunu baştan söyleyeyim. Kendisi tam bir senaryo dahisi.

Burda dizi boyunca pırasa saçları, pespayelikten dökülen kıyafetleri ve kıpkırmızı suratıyla olabilecek en çirkin haliyle izliyoruz ki kendisi normalde de bir piremses değil ^^

Yine de insanın içine işleyen çok sevimli bir hali var.


Yaşlı rolü yapması ise kusursuz diyebilirim. Güzel bir şive, hareketler, yürüyüş... Çok iyiydi.


Go Yi Seok karakterini canlandıran Chun Jung Myung'a gelince sanırım kendisini daha önce hiç izlemedim. Dolayısıyla dizi başladığında büyük bir önyargım oldu ve o geniş suratını pek sevemedim ^^

Ama şeytan tüyü var vesselam. Nasıl tatlı bir adam, nasıl kendini sevdirdi ben de anlamadım. Bikaç bölüm geçtiğinde farketmeden yanaklarını ısırmak ister hale gelmiştim =)

Ayrıca o kendini beğenmiş adamın, sorunları olan bir kızı sevmesi ve onun için deli gibi uğraşması, ağlaması, yani tamamen değişmesi gerçekten kalplere dokunan bir şeydi. İzlemek çok hoşuma gitti.


Bir çift olarak baktığımda gerçekten tahmin edilemez bir uyumları vardı. Birlikte nasıl sempatik oldular anlatamam. 
Uzun uzun yazacak pek birşey yok bence çünkü izleyin de görün demek istiyorum ^^


Son olarak yakışıklı prens Jang Doo Soo'yu canlandıran Lee Jae Yoon'dan bahsetmek istiyorum. Daha önce ennn sevdiğim diizlerden olan Cruel City'de izlemiştim ama bura bi başka olmuş beahhh!

Resmen mükemmel erkek karakterini canlandırmış. Yakışıklı, güçlü, düşünceli, romantik... Tek eksiği tuttuğunu koparan birisi olmamasıydı ki öyle olsaydı başrol olurdu zaten, kızı kapardı kesin =)


Hiç mi eleştirim yok? Evet bir tane var!

Dizi boyunca aşkından ölen geberen, hasretinden prangalar eskiten, 'ohh yüzünü gördüm ya şimdi nefes alabilirim' diyen Jang Doo Soo; dizi boyunca peşinden koşan, resmen 'ufaklık' denilebilecek Go Se Ro'ya dizi sonunda aşık oldu. Tamam kız çok iyi kalpli falan da sen daha 2 gün önce köpek gibi aşıktın ya be aslanım.

Burda mükemmel oğlanın seçilmemesine üzülen seyirciyi kandırma amaçlı uydurulmuş zorlama bir mutlu son gördüm malesef. Tamam mutsuz olsun istemezdim ama kalbinin birden değişmesi de hayal kırıklığı yarattı.


Bence kukiler bu diziye mutlaka bir şans verin. Son zamanların popüler 'psikoloji' temasında takılıyo gibi görünse de tamamen öyle sayılmaz. Ayrıca ben daha izlemekten pişman olduğum bir tvN dizisi görmedim. Cidden iyi diziler yapıyolar.

Kendinize iyi bakın ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^