''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Mayıs 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (24)

Aslında OST'lerden göstermek istediğim daha çok şarkı var size ama bu hafta eğlenceli bişeyler izleyelim dedim =)

Tamam, hepimiz biliyoruz ki 2015'de Bigbang inanılmaz bir çıkış yaptı. Tek kelimeyle bayılıyorum yeni şarkılarına. 

Peki 2008'deki Bigbang'i hatırlıyor musunuz? Ben 2008'de Bigbang hayranı değildim ama K-pop dinlediğimden beri elbetteki tüm şarkılarından haberdarım.

Bugün de size bir nostalji yaşatmak istedim.

Grubun yer yer halay çektiği, yer yer seksek oynadığı, yer yer step yaptığı bir sahne şovu izleyeceksiniz şimdi. 
Dansları şimdikiyle mukayese kabul etmez, tiplerinden bahsetmek bile istemiyorum. Kafalarına taktıkları sıçanlara ise hiç anlam veremedim ^^


Top'un hala çılgın olduğunu, Taeyang ve G-Dragon'un en değişmeyen tipler olarak kaldığını görebiliriz. Amma Seungri'ye ne olmuş anacım! Bi de, en çok güldüğüm Daesung. Ona her zaman az çok gülüyorum da 2015 kliplerinde gözünü canı gibi saklayan Daesung'un gözleri varmıııııış diyoruz burda. Ay devrik cümle mi oldu? Neye anladınız siz ^^



İyi seyirler kukiler^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^