''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mayıs 2015 Cuma

İzledim: Blood

Bu diziyle ilgili ne yazacağımı gerçekten bilmiyorum. Karman çorman duygular içerisindeyim.

Dizi, tatlış vampir oğlanımızın, vampirlik virüsünü kötüye kullanmaya çalışanlara karşı açtığı savaşı ve tabii ki bu sıradaki aşk hikayesini anlatıyor.
(ya bu konuları hep kafamdan yazayım diyorum ama bi garip mi oluyor ne ^^)


Diziden uzuuun uzun bahsedesim yok. Totalde birçok kişinin sövmesine rağmen ben konuyu ve işleniş biçimini çok sevdim. Ama elbette not düştüğüm şeyler var.


Öncelikle bu afişe anlam veremedim, tüylerim ürperiyor baktıkça. Kendi kendine sarılan bir adamın olduğu afişin ne derece çekiciliği olur, herkesle tartışırım =) Bunu gören izlemek istemez ki diziyi. Iyyy çok ürkünç!


Dizi boyunca dünyanın en zevksiz giydirilmiş kadnınını izledik malesef. Zevksizlik paçalarından aktı. Babane etekleri, ayakkabıları ve kezban saçlarıyla beni benden aldı.

Bahsettiğim kadın Goo Hye Sun'dan başkası değil. İsmi çok mu yabancı geldi. Boys Over Flowers desem... Herkes anladı değil mi =)


Açıkçası ilk izlediğim, en sevdiğim ve bende yeri çok başka olan bir dizidir BOF ama orda da bu kızı hiç sevmemiştim, burada da sevemedim. Hele ki ilk 3-4 bölümde ağzına iki tane çakasım geldi. Bu çocuk bu kıza nasıl aşık olacak diye düşündüüüüm durdum. Sonralarda bi yola geldiyse de kılığı kıyafeti sinirimi bozdu durdu =) Kısacası hiiiiiç ısınamadım.


Gelelim vampirimiz, yakışıklımız Ahn Jae Hyun'a. Allah aşkına bu adamın 87'li olduğuna kim inanır! Basbayağı 92'li gösteriyor şekercim. Şahsen kendisine bayılıyorum, ama yan rollerin adamı yada manken olarak.


Zira dizi boyunca donuk suratına, mimiksizliğine bir türlü alışamadım. Malesef oyunculuk açısından da pek şahane sayılmaz. Yakışıklı yüzünü izledim durdum. Ayrıca o kıza nasıl aşık olduğuna ve yamuk kulaklarına da şaşkınlıkla baktım. Evet kulakları cidden yamuktu!!!


Başrollerle ilgili fikrim böyle olunca mükemmel bir kimya görmediğimi de anlamışsınızdır sanırım =)


Bana kalırsa en başarılı karakterlerden birisi kötü adamdı. Ji Jin Hee oyunculuk açısından da mükemmeldi diyebilirim. O masumhane gülümseyişim, sıcak bakışların ve samimi davranışların arkasından saniyeler içinde br şeytan çıkmasına her seferinde tekrar tekrar şaşırdım ve takdir ettim. Hatta o kadar başarılıydı ki bu karakter geçişini canlandırmakta, son ana kadar kötü adamın pişman olarak iyi olacağını düşündüm, bekledim. Israrla olmadı kerata!


En sevdiğim karakter ise Jung Hae In in canlandırdığı Joo Hyun Woo oldu ki ondan bahsetmek istemiyorum içimde hala bir yara.


Son iki bölümde senaristlere iyi beddua okudum. Böyle yazılır mı ulan!!! İçimiz dışımıza çıktı ağlamaktan Allahsızlar! dedim. Ama derken de takdir ettim çok güzeldi. İyi ki izlemişim lan olumsuz yorumları takmayarak diye düşündüm.

Lakin.... Son bölümün son sahnesinde, her zamanki Koreli senaristlerin son yazamama hastalığına kapılmış olacaklar ki yine benden okkalı bir beddua yediler. Zira ne oldu arkadaşlar! Resmen anlamadım sonunda ne oldu? İzleyen ve anlayan varsa bana da bi anlatsın yani. Nefret ettim diyebilirim. 2 damla insaflı davranıp 2 dk kadar daha uzatsalarmış sonunu bence ben de anlarmışım sanki =)))


Neticede gıcık ve demode kadın başrole, oyunculuğu kötü ve kulağı yamuk erkek başrole (ama çook yakışıklı), böğürte böğürte ağlatan son 2 bölüme ve kesinlikle anlaşılmayan sona rağmen güzel bir diziydi.

Hiç inandırıcı olmadı bu farkındayım =)) Ama gerçekten güzeldi. Mutlaka bir şans verin derim. Haaa tabi saflık yaparak izlenecekler listenizde Healer, Hyde Jekyll Me, Kill Me Heal Me, Heart to Heart gibi dizilerin önüne koymayın sakın! O kadar da demedik =)

Kendinize iyi bakın kukiler ^^

2 yorum:

  1. Olumlu olumsuz çok yorum aldı bu dizi ama ben beğenerek izledim. Hatun da kendini oyunculukta biraz daha geliştirmiş. BOF da pek iyi değildi angey eye dizisinde de yine hafif bir donukluk vardı ama bu dizide daha iyiydi, kendisini seviyorum kızımıızn ama oyunculuğu için biraz daha yol katetmesi gerekiyor gibi gibi kanımca :) Ayrıca, Bence hoş bir çift olmuşlardı bu dizide. Ben hastane müdürü olan kötü karaktere ayrıca hayran kaldım :p Kaldım yani öylece kaldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yalan söyleyeim ilk bikaç bölümde kızın ağzına iki tane çakasım geldi =) çocuk çok tatlıydı da sanki kız yaşlı kalmıştı ben çift olarak bayılmadım malesef :/ ama dediğin gibi kötü adam bi şahaneydi, yani kötü olduğunu bile bile sevdirdi kendini bana =) oyunculuğa helal olsun!

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^