''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Mayıs 2015 Çarşamba

K-Lover Dream Festival 2015 İstanbul İzlenimlerim


Şimdiye kadar sadece birkaç etkinliğe katılmış bir Kore sever olarak bu etkinlikten çok umutluydum. Beklentilerimin de hiç boşa çıkmadığını söyleyebilirim. 

Öncelikle 1'de başlayan etkinliğe berbat trafik yüzünden 2 gibi anca varabildim. Kore ekonomisi ve kültürü ile ilgili Koreli bir profesör tarafından verilen seminerin son yarım saatine anca yetiştim. Aslında güzel bir seminerdi ama açıkçası böyle bir etkinlikte azcık da olsa yersiz görüğüm içi kaçırdığıma üzülmedim.

Seminerin bitmesiyle ara oldu. Arada pirinç kekine benzer bir yiyecek dağıtıldı (asla pirinç keki değildi, yiyebilen kimse görmedim), isteyen hanbok giyerek fotoğraf çekindi, kore'ye özgü mürekkep ve fırça ile yazı yazma standı vardı. Ben sadece fırça ile yazı yazıp resim yaptım.

Salonun dışı Kore'li ünlülerin resimlerinin olduğu bir sergiyle çevriliydi. Hepsi çok güzel resimlerdi gerçekten, çok yetenekli Kore sever ressamlar olduğunu anladım ^^

Aradan sonra çoooook güzel, itinayla hazırlanmış bir kore dizi ve k-pop tanıtım videosu vardı. Seçilen diziler ve gösterilen sahneleri cidden şahaneydi. Hepsini izlemiş olduğumu gururla söylüyorum ^^ Ayrıca gruplar ve şarkıları da çok güzel seçilmişti. Her yeni grup ve diziye geçişte ergen kızlarımız çığlıklarıyla salonu inletti ^^

Videoyu hazırlayan kimse ellerine sağlık buradan!


Sonra çok başarılı bir Türk halk müziği konseri, ardından Kore gayageum konseri ardından da iki grubun senteziyle Üsküdar'a Gider İken dinletisi oldu. Bayıldım!

Tüm günün en güzeli olan Türk halk dansları ekibinin K-Pop şarkılar eşliğinde geleneksel danslarımızı yapması cidden inanılmazdı! Ağzım açık izledim. Böyle bir gösteri olsa para verip bilet alarak giderdim o derece!

Ayrıca bu sıralamada değil, daha öncelerdeydi, K-pop sever gençlerimiz korece şarkılar söyledi, dans grupları dans etti. Geçen etkinliklerde pek beğenmediğim bu kısım bu sefer daha güzeldi. Özellikle korece şarkı söyleyen 1-2 kişiyi çok beğendim.


Aynı Türk halk dansları grubu roman havası dansı da yaptı ve son olarak bütün salonu ayağa kaldıran Drifterz B-boys izimli Kor sokak dansçıları grubu sahneye çıktı. Açıkça söylüyorum ki hepsi güzel dans eden ama pek de yakışıklı olmayan bu çocuklar, kızlarımızın dibini düşürdü =))) Sonra yerli malı sokak dansçılarımız da sahneye çıkarak toplu bir dans gösterisi yapıldı -ki muhteşemdi- ve günün gösterileri son buldu.

En son, Kore seyahati, dil kursu, kozmetik ve sayısız albümün hediye edildiği çekli kısmı vardı ki ben etkinliğe geç geldiğimden adımı yazdıramamıştım. Hiç bi çekilişi hayatımda kazanamasam, çok şansız olsam da katılamadığım için üzüldüm. Amaaaan milletin kazanmasını mı izlicem banane gidiyorum ben diyerek trip attım ve çıktım =))

Etkinlik bence oldukça eğlenceli ve güzeldi. Hatta diğerleri gibi sıkılmayı beklediysem de olmadı,dolu dolu geçti.
Gözlemlediğim ve bana olumsuz gelen tek bir şey var.

Acaba etkinliğe katılanların yaş ortalamasının çok küçük olmasından m mıdır bilemiyorum kızlarımız korelilere aç avcılar gibi etrafta dolanıyor. Herhangi koreli bir erkek görmesinler, hemen yanına gidip sanki ünlü biri gibiymişçesine fotoğraf çekiniyor, kakao id'sini istiyorlar. Bu bence oldukça küçük düşürücü bir durum. Yani sonuçta hepimiz seviyoruz ama tanımadığın bir adamla fotoğraf çekinme ve hatta utanmadan numarasını falan isteme amacınız ne olabilir? Herhangi bir erkeğin yanına Taksim'de gidip onla fotoğraf çekinip numarasını ister misiniz? Peki sırf gözü çekik yada başka bir milliyetten diye bunu başkasına yapmak ne kadar normal yada doğru?

Tabii ki bunlar benim doğrularım ve benim gerçeklerim. Kimseye laf söyleme hakkım yok ama genç arkadaşları etrafta öyle görünce üzüldüm.

Hatta sahneye çıkan dansçılara 'oppa sarangheeeee' diye bağıran kızlar vardı. Nasıl ya??? Kim ki o? İlk defa görmedin mi? Tanıyor musun yoksa? Yoksa sırf koreli diye bütün erkekleri sevecek misin?

Offf dolmuşum kusura bakmayın =) Üzüldüm de ondan.

Güzel bir gündü. İnşallah bir dahakine erken gidip çekilişe de katılabilirim.

*Fotoğrafların tamamını Google aracılığı ile buldum. Yayınlamamdan dolayı rahatsız olan fotoğraf sahibi varsa benimle iletişime geçebilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^