''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Haziran 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı /song of the Week (27)

Allaaaaaaaah diyorum!!!
Bu haftanın şarkısı pek merak edilmiyodur, ne olduğu malum.

Klipsiz çıktı diye ne üzülmüştüm... Çok şükür bu hafta içinde inanılmaz bir klip yayınladılar.

Önce klibi bir izleyelim, sonra 1-2 ufak yorumum yok değil =)

Buyun efendim We Like 2 Party-Bigbang



Allahım, bi grup bu kadar farklı tarz şarkı ve klipleri nasıl yapabilir!!! Bayılıyorum ya...

Mükemmel bir klip. 9 yıllık arkadaşlıklarını anlatıyor. Azıcık anlayana sözleri de çoook güzel. O nasıl samimiyet, yanlarında olmak istiyor insan.

Klibin çoğu bir selfie çubuğuyla çekiliyor =) Çoğu zamanda aşkitom TOP kontrolde =)

Her sahnede başka bir seimlilik, bir gel yanaklarımı sık gel beni bi yecilik. Resmen avuçlarım, dişlerim kaşınıyor =)

Deseung ı normal saçlarla görüyoruz ki adamın gözü var arkadaşlar! Herkes ekstra sevimli. Bu sefer nedense Taeyang ve TOPa kredi veremeyeceğim =)

ağğğğğhhhh!!!!! Klibi güde 3 doz alarak alıyorum tam geliyor.

Tavsiyemdir =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^