''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Haziran 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (28)

Ay saat 24.00'ı bulmadan alnımın akıyla şu postu hazırlayayım diye nasıl bir panik yaşadım bilemezsiniz.

Hayır şarkım da belli de iftar falan derken yetişemedim, düzenim şaştı ^^

Son zamanlarda izlediğim ve yorumladığım en sevimli dizilerden birisi olan (izlememek için ne kadar direttiğimi bilen bilir) King of High School'un romantik mi romantik ost'sini paylaşmanın vakti geldi de geçiyor ^^

Açıkçası son zamanlarda çok dizi izliyorum, çok yazdım, yazacağım da çok var. Yani OST'leri bekleyim anacığım ^^

Buyrunn efendim Honey G-Fluttering Heart



PS. Vallahi ertesi güne geçmeden postu yetiştirdim, içim rahat uyuyacağım ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^