''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Haziran 2015 Pazartesi

Kulaklarımızın Pası Silinsin (düzeltilmiş yazı)

Anlayamadığım bir sebeple eski yazılarımdan, dizi yorumlarımdan bazıları silinmiş... Gerçekten kafayı yedim, anlayamadım. 

Bazı yazıların yedeği olmadığı için malesef tamamen gitti... Üzgünüm... Ama bazı yazıların yedeği olduğu için birkaç gün boyunca onları yayınlamak istiyorum. Umarım yeni okuyucularımın hoşuna gider, eskiden beri takip edenler de sıkılmaz...

Evet şimdi yazıya geçiyorum.

***************************************************************************

Bir önceki Trot Lovers postumda trot müziğini ne kadar sevdiğimden bahsetmiştim. Bu aralar devamlı farklı trotlar dinliyorum, ufak araştırmalar yapıyorum. Ama size bu sıkıcı şeyleri anlatmayacağım tabiiki =))

Dizide Choi Chun Heenin kendi kendine devamlı mırıldandığı, kendisine motivasyon veren, dizinin son sahnesinde de Jang Joon Hyun'la düet yaptığı bir şarkı vardı. Hatırladınız mı???

Bu şarkıyı nerden hatırlıyorummm nerden hatırlıyorum diye benim gibi kafa yorduysanız hemen söyleyeyim. Can You Hear My Heart da başroldeki kızın babasının, annesini sırtında heryere taşırken mutlulukla söylediği ve hepimizi aynı anda hem mutlu hem hüzünlü yapan şarkıydı.

Şarkının adı With You yada orjinal haliyle Nimgwa Hamkkemyeon. 

Malesef ki video düzenleme, kesme biçme yapıştırma yetenekleri olmayan teknoloji özürlü birisi olduğumdan o sahneyi sizin için hazırlayamadım. E hazırını da bulamadım. Ben de o yüzden size Yeppudaa linkini veriyorum dizinin. BURAYA tıklayarak dizinin ilk bölümüne gidip o sahneyi izleyebilirsiniz. E Melly koca diziyi mi izleyeceğiz bi sahne için demeyin. Dizinin hemen ilk dakikasında söylüyor şarkıyı şansımıza =))

Öncelikle şarkının dizide coverlanmış haline buyrun. Choi Chun Hee'den With You. 


Şimdi de eeeen eski orjinal halini şarkının sahibi Nam Jin'den dinleyip farka şaşıralım =))


Nasıl ki yıllar geçiyor Ajda Pekkan, Sezen Aksu kendi şarkılarını daha orjinal bir yorumla seslendiriyorlar. İşte Nam Jin de aynısını yapmış ve ortaya şöyle bir güzellik çıkmış. Ben Nam Jin'e, şarkıyı söylerkenki enerjisine, sesine, tavrına herşeyine bayıldım =))


Şimdiii esas bombaya geliyorum. Öyle bir cover var ki. Binlerce kez dinlesem izlesem doymam!!! EXO almış başını gitmiş. Şarkıya hem inanılmaz bir sound katmış hem de gözlere bayram bir dansla eşlik etmişler. Her gün 3 kere bu videoyu izlemezsem günüm güzel geçmiyor o derece yani =) Mükkemmel bişey!!!!


Son olarak da genel olarak Kpop sever kukilerin benden nefret edeceği bir video paylaşmak istiyorum. Kızmayın bana lütfen. Ama görünen köy de kılavuz istemez. Super Junior'dan Kyuhyun (ki Siwon'la birlikte en sevdiğim üyedir) bir şarkının nasıl rezil edileceğini, müzik katili olmayı bize en ayrıntılı örnekleriyle göstermiş. Sırada kukiler bir kaş yapayım derken göz çıkarma hikayesi...


Bol müzikli bir post oldu. Aynı şarkının farklı versiyonlarını milyon kere üst üste izlemek midenizi bulandırmaz inşallah kukiler =)) Ben çok sevdim ama, umarım siz de seversiniz.


Kendinize iyi bakın. 
Görüşürüzzzzz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^