''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Temmuz 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (32)

Son zamanlarda ritmi ve dansıyla Kore'yi kasıp kavuran bir şarkı var. Açıkçası bana klibi falan bi garip gelmişti, şarkıyı da çok beğenmeyip izlememiştim.

Sonralarda Running Man de deli gibi çalmaya başlayınca kulağım alıştı, alıştı şimdi kendi kendime mırıldanır oldum.

Bu hafta defalarca dinledim bu şarkıyı. 

Buyrun efendim, kulaklarda çınlanan melodisiyle EXID-Up and Down


Klibi çok renkli görünse de alt metinde sayısız erotik mesaj olduğunu düşündürdü bana. Yok eğer sırf bana öyle geldiyse benim içim cidden fesatmış ^^

Bir de ayna karşısındaki dans koreografilerini koymak istedim zira cidden beğendim. Burun gözünüz fıstık gibi hatunların dansını görsün efendim ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^