''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Temmuz 2015 Salı

İzledim: Ex Girlfriend Club

Running Man aşkımın bana izlettiği bir dizi Ex Girlfriend Club.


Batmak üzere olan bir yapım şirketinde çalışan Kim Soo Jin'in, şirketin yeni filmi için birlikte çalışmak zorunda olduğu yazar eski sevgilisi Bang Myung Soo çıkar. Eski sevgilisiyle uğraşması yetmezmiş gibi bir de eski sevgilisinin eski sevgilileriyle uğraşmak zorunda kalır ^^


Diziyi izleme yegane sebebim Song Hyo Jin. Evet Emergency Couple en sevdiğim dizilerden birisi olmuştu ama açıkçası Song Hyo Jinin konuşma tarzı ve ablak suratı pek bana hitap etmediği için onun için bir dizi izlemeyi düşünmemiştim. 

Sonra Ex Girlfriend Club çıktığında, güzel yorumlara rağmen dizinin 16 bölümden 12 bölüme düşürülmesi 'asla vaktimi harcamam' diye düşündürtmüştü. Taa ki bir süre önce Running Man manyağı olup 257 bölümünü çoktaaan yarılayana kadar...

Artık Running Man, Running Man üyeleri ve Monday Couple(izleyenler bilir), hayatımın odak noktası^^


Herhalde artık sevdiğimdendir, bu dizide Song Hyo Jin ve oynadığı karakter Kim Soo Jin çok tatlıydı bence. Ekstra sabırlı, ekstra geniş ve oldukça gurursuz olduğunu düşünsem de sevimliydi ^^


Bang Myung Soo'yu canlandıran Byun Yo Han'ı ilk defa izliyorum, çok beğendim. Karizmatik, seksi diyeceğimiz sınıfa değil de; sempatik, şeytan tüyü var diyeceğimiz sınıfa giriyor. 

Onun da karakter olarak genişliğine açıkçası ağzım açık kaldı. Yuh ben kardeşim dedim çoğunlukla...


İlk birkaç bölümde çift olarak hiç yakışmayacaklarını düşünsem de zaman geçtikçe çok ama çok yakıştırdım. Özellikle flashback sahneleri beni benden aldı. 

Ama her an 'ahh keşke bu diziyi Gary ile çekiyo olsaydı' diye düşündüm (Running Man manyaklığı)


Castingin şahane yapıldığını, her bir eski kız arkadaşın kendi çapında aşırı başarılı birer manyak olduğunu düşünüyorum ^^


Son olarak, şahane karakteriyle 'ulan ben olsam acaba bunu mu seçerdim' diye düşündürten, başroldeki kıza aşık 2. erkek, Choi Ji Hoon rolüyle Jo Jung Chi. Yan rollerde görmeye alışkın olduğumuz bir yüz...


Ben diziyi genel olarak sevdim. Hiç sıkmadan aktı gitti. Ama 16 bölüm olsaymış muhtemelen gerçekten sıkıcı olurmuş çünkü dizide pek bir hikaye yok... Sadece bireyler arasındaki ilişki anlatılıyor ki bu haliyle bile pek çok kişinin zevkine hitap etmeyeceğini düşünüyorum.


Ciddi spoiler!

Dizinin sonunda mutlu olan çiftimzin hala eski kız arkadaşlarla sıkık görüşmesi ve hatta mutlu mesut bir arkadaş grubu oluşturmuşçasına hayatlarına devam etmeleri bence biraz abartı ve genişliğin son noktasıydı.

Ben sevgilimin eski kız arkadaşlarıyla durum her ne olursa olsun , görüşmeye devam etmesine bir de üstüne kendim o gruba dahil olup hiçbirşey yokmuş gibi içip eğlenmeye rüyamda bile görsem inanamam ^^

Bilmem siz ne dersiniz? Böyle bir ilişkiye devam edebilir misiniz? 
Kendinize iyi bakın... Sevgilinize de ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^