''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Temmuz 2015 Salı

İzledim: The Girl Who Sees Smells


Yine çok güzel bir dizi var menümüzde... 
Hem senaryonun enteresanlığına, hem diziyle ilgili yorumlara hem de tabii ki Park Yoo Chun'un cazibesine kapılarak izledim ^^


Kız ardeşinin faili meçhul cinayetini çözmek için polis olan Choi Mu Gak, cinayet masasına kabul edilmek için uğraşırken kokuları gördüğünü iddia eden Oh Cho Rim'le tanışır. Cho Rim'e komedi skecinde yardım etmesine karşılık, cinayet davasını çözerken yardım alma konusunda anlaşma yaparlar. Bu sırada birbirlerine aşık olurken, geçmişlerindeki kesişen yolları da fark edeceklerdir.


Oh Cho Rim rolünde Shin Se Kyung... Tamam saçlarının arasında sakladığı armut gibi bir suratı olabilir. Ama kıza bayıldım. Çok tatlı bir kız. Oyunculuğu da çok doğaldı.

Cho Rim karakteri de hayatındaki bütün berbatlıklara rağmen gülümsemeyi ihmal etmeyen, enerji dolu, sevgi fışkırtan bir kız. 


Park Yoo Chun, Choi Mu Gak rolündeydi. Yoo Chun bu diziyi izleme sebeplerimdendi elbette ama kabul etmeliyim ki adam çok yakışıklı değil. İnsanın içini gıcıklayan bir sempatikliği var ve bunu nasıl yapıyor aklım almıyor ^^


Mu Gak sanki bir karakter değil de Yoo Chun'un kendisi gibi hissettirdi ^^ Çok doğaldı. Ama komedi skecinde yaptığı bir rol vardı ki.... İzlemeyen anlayamaz ^^ Gerçekten kahkahalarla güldüm. Mutlaka ama mutlaka o ses tonunu, ağız yamultuşunu görmeniz lazım.


Ayrı ayrı ne kadar sempatiklerse, çift olarak da bir o kadar sempatiklerdi. 


Birlikte oldukları her sahne 4 gözle, keyifle ve bitmesiiiiin diyerek izlendi bence. 


Başka dizileri izlerken, en sevdiğimiz çiftlerde 'yaa kız neden öyle yaptı, off oğlan çok gıcık' derken bu dizide hiç öyle şeyler yoktu. Çok ama çok mükemmel bir çiftti bence ^^


Son olarak kötü adamdan bahsetmek istiyorum. Kwon Jae Hee rolünde Namgung Min. Namgung Min ne iyi adam rolünde ne de kötü adam rolünde nedense pek sevebildiğim bir oyuncu olamadı henüz...

Jae Hee... Aman allahım! Psikopatların önde gideni!!! Son ana kadar bu adamın kafasında dolanan tilkileri anlamaya çalışmak diziye 10 kat heyecan kattı bence. Uzun zamandır gördüğüm en büyük psikopatlardan bu adam! İnanamadım ya...


Uzun lafın kısası, dizi kesinlikle romantik komedi severlerin izlemesi gereken, son zamanların en sempatik-samimi yapımlarından. 

Yoo Chun'u şekilden şekle girerken izlemek de cabası ^^


3 yorum:

  1. of keşke katilimizin görme bozukluğu olmasaydı o kötüydü belki kzıımıza aşık oldurduhihih hayallere daldım yineve yine (cadı gülüşü). dizi genel olarak güzeldi katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok enteresan sen yorum yazmasan bak bu dizi aklımda kalmamış. izlerken sevmiştim ama şimdi pek de hatırlamıyorum, halbuki bundan daha önce izlediğim ama hala sahne sahne aklımda olan diziler var. demek ki o kadar da çok etkilenmemişim. sayende anladım inan ^^

      Sil
    2. bunlar çerezlik diziler zaten bak mesela benimde 49 days büsbütün aklımda :)

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^