''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Kim Woo Bin-Shin Min Ah İlişkisi: Ulusal Yas İlan Ediyorum, Biline!

Benim Woo Bin aşkımı bilmeyen var mı??? Herkes bi kenara otursun şöyle bakiyim! Kimse adamın adını bilmez, yan rollerde anca yüzünü görünce şöööyle bi anımsarken daha ben aşıktım ona!

Heirs meirs yokken aşıktım olum ben ona!!! Onu ben var ettim!! (yok artık)

Ama ciddiyim... Çok ciddiyim bu kara sevda konusunda. Kaşına gözüne, sesine, konuşmasındaki o patlayan 'S' lerine aşığım.

İçimdeki ergeni fışkırtan insan.


Peki bu ne???



Allah aşkına bu ne!!! 



Giordano reklamlarını gördüğümde içimdeki kıskançlık aleviyle birlikte, 'ayy çok tatlı bir çift olmuşlar <3' diye düşünmüştüm. 

Salak ben! Hep saflıktan kaybediyorum! Al sana tatlı reklam çifti! 


Ajansları birlikte olduklarını açıkladı bile, şubattan beri bi fingirdeşme durumu varmış zaten. Aceleniz ne acaba? Durun belki ayrılcaklar, hayır erkenden bizi üzmenin amacı ne??? 

Neyse şaka bir yana Kim Woo Bin gerçekten en sevdiğim en en en bi sevdiğim! Ama tabii ki kedileriyle yaşayıp yaşlı ve yalnız bir adam olarak ölmesi için dua etmiyorsam birisiyle birlikte olacağı güne de hazır olmalıydım değil mi? 


Onun yanında göreceğim herkesten nefret edeceğimi düşünürsek Shin Min Ah en azından sevimli ve gerçekten sevdiğim aktrislerden bir tanesi olarak kötünün iyisi şeklinde onun yanına az da olsa yakışıyor.

Woo Bin'den büyük olduğunu biliyorum, ama yaşın pek önemi yok sanırım. Yakışıyolar da yani şimdi Allah var yukarda. Madem benim olamıyor, abuk subuk bir Kpop idolüne gideceğine Shin Min Ah'a gitsin ^^

Mutluluklar aşkım <3 Seni bekliyorum ben burada yine de ^^

4 yorum:

  1. Belli olmaz bakarsın haasını anlar gelir sana :D Ama yakışmışlar gerçekten bence Mutlu olmayı başarabilirler umarım ^^
    Bu arada Çekilişim var katılmanı çok isterim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah anlar hatasını ^^ Ama malesef bence de yakışmışlar...
      Canım çoook istiyorum çekilişine katılmayı, ürünler şahane ve tam benlik. Bu aralar bilgisayar karşısına geçemiyorum, ilk fırsatta damlayacağım ^^

      Sil
  2. Bence so ji subla daha çok yakışıyorlar.Yaşları daha yakın.Zaten yeni dizileri çıkacakmış.Keşke onunla olaymış.Fangirllerin bitmeyen dramı bu napalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o diziyi düşünürken bile heyecanlanıyorum zaten ^^
      benim TOP^listemin ilk iki kalemini So Ji Sub ve Kim Woo Bin oluşturduğu için onunla da çıksam en az bunun kadar tepki verirdim.
      gitsin Kimm Soo Hyun la falan çıksın kızlar lütfen hahaha ^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^