''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Eylül 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı ;/ Song of the Week (37)

Bu aralar yazasım yok belli oluyodur. Bir de hayatını dizi izleyerek geçiren, reality showlara kıçıyla gülen ben deli gibi reality show izler oldum. 

Herşeye rağmen şarkı köşemi ihmal etmek istemiyorum. Baktığım zaman en az okunan yazılar bunlar olsa da geçmişe dönünce neler dinlediğime görmek benim de hoşuma gidiyor.

Bir nevi kendim için yazıyorum yani ^^

Bu hafta kendi çapımda yaptığım ufak bir keşfimi tanıtacağım size. Super Junior bilmeyen yada az da olsa dinlemeyen yoktur değil mi? Ben bile severek dinliyorum yani =)

Peki ya Super Junior-M ?  İşte onu hiç dinlemiyordum. Nedense yıllardır Çince-Mandarin diline karşı inanılmaz bir antipatim var ve çok benzer dil olan Taycayı bile bazı dizilerde kıvrana kıvrana dinliyorum.

Peki ben kimi keşfettim? Annesi Tayvan'lı, babası Hong Kong'lu, kendisi ortaokuldan itibaren Kanada'lı olan bir müzik dehası. Super Junior-M'den Henry. 

Öncelikle size yaptığı muhteşem ötesi cover'ını izletmek istiyorum. Cho Yong Pil'in meçhur bounce şarkısında başka bir boyut kazandırmış.


Müziği yaparken yüzündeki haz alma, kendini kaptırma hali; videonun başınada ve sonundaki sevimli gülümsemesi ölmeye değer.

Bu video her ne kadar müzik dehası olduğuna dair ufak bir ipucu verse de ben size mükemmel birşey göstermek istiyorum.



Çocukluğundan ber keman çalan Henry için keman, kolunun bir uzantısı gibi. Keman çalan bir adam kadar seksi ne var bilemiyorum. Yemek yapan adam? hahaha

Ayrıca piyano da çalıyor, Perküsyon da... Şarkı da söylüyor. Bu adam müzik dehası değil de ne?

2 yorum:

  1. Henrye bayılıyom ben çok güzel hem çalıyor hem söylüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben çok geç keşfettiğim için üzüldüm cidden.
      artık ben de bayılıyorum^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^