''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Eylül 2015 Perşembe

V App Live Aplikasyonu, Bigbang ve CNBLUE

Bu aralar çok enteresan rastlantılar ardı ardına geliyor.

Öncelikle geçenlerde Bigbang canlı yayınlarını takip etmek için VApp diye birşey yükledim telefonuma. Nerden duydum nasıl öğrendim hatırlamıyorum keza stalker tadında sapıklarıyım Bigbang'in.

Bu aplikasyonda her hafta belli bir zamanda bir Bigbang üyesi canlı yayın yapıyor. İzleyip canlı canlı yorum ekleyebiliyorsunuz. Aslında sadece Bigbang değil pek çok ünlü, şarkıcı, oyuncu canlı yayınlar yapıyor. Ben de çok sevdiğim için, hayranı boldur diye tahmin ediyorum, birkaç tane Lee Jong Suk yayını bile izlemiş bulundum benden size söylemesi ^^

Bigbang'den şimdiye kadar G Dragon , Taeyang ve TOP yaptı. Bu hafta ise Seungri yapacak.. 


G Dragon'la yarım saat birlikte müzik dinledik, boş boş takıldık, sohbet ettik.


Taeyang ise hepimizin kalbini yerinden oynattı. Bir hayranının evinde gidip inanılmaz hediyeler götürdü, birlikte hayranının annesinin yaptığı yemekleri yiyip üstüne de şarkı söyleyerek bulaşık yıkadı... 1 saat boyunca Taeyang'ın evleneceği hayali kadını kıskanıp kıskanıp durdum.



TOP ise yarım saat boyunca hayranlarından gelen soruları enteresan bi atmosferde cevapladı. En garip soruları seçip en garip cevapları verdi. Gerçekten değişken ruh halini, enteresan espri anlayışını ve değişik karakterini apaçık ortaya koydu. Samimi ve sıcak kanlı olmaya çalışırken çok zorlandığını hissettim sanki, malum TOP soğuk bir adam. Ama yine de en sevdiğim yayın bu oldu çünkü en sevdiğim TOP!!!

Bu yayınları önce canlı canlı, anlayabildiğim kadar Koreceyle izledim, sonra da birkaç gün sonra İngilizce alt yazılı kayıt yayınları tekrar izledim^^ Ezberledim gibi bişey yani ^^



Neyse efendim bu arada 'haftanın şarkısı' postunda da bahsettiğim en sevdiğim 2. grup olan CNBLUE yayınları başladı, malum yeni albüm sebebiyle. Bu aplikasyon sayesinde yeni şarkılarını ilk defa canlı canlı dinleme fırsatı buldum, onlarla aynı masada yemek yedim, otel odalarında sohbet ettim.


Bu fotoğrafta gördüğünüz, Japonya'daki akşam yemeği yayını sırasında Jung Shin 'Türkie'den çok yorum alıyoruz, inanılmaz çok hayranımız var orda, bir an önce Türkiye'ye gelmek istiyoruz' gibi bir şey söyledi.

Ben şok! Canlı yayın sırasındaki yorumları o kadar az okuyorlardı ki buna dikkat edeceklerini hiç düşünmemiştim!


Adamlar yeni albüm çıkarmış heyecanlıyım zaten, alarm falan kurup canlı yayınlarını izliyorum. Bir de Türkiye'ye gelmek istiyoruz deyince ben kazık kadar kız, ergen modunda koşup anneme bağıra çağıra 'anne CNBLUE gelicekmişşşş biletler kaç para olursa olsun gitmem lazım' diye çıldırdım. Annem alışkın tabi bana, 'he he tamam' dedi^^


Peki sonra ne mi oldu? Bikaç gün önce 28 Ekim'de CNBLUE'nun cidden Türkiye'ye geleceğini öğrendim.  Şöyle ki Eurovision'a trip atan Türkiye geçen seneden beri AsiaVision yani Abu TV Song Festivali'ne katılma kararı almış. Hem Asya da hem de Avrupa'da topraklarımızın olması bir işe yaradı sonunda ^^

Geçen sene Manga'yla katıldığımız yarışmada bu sene bizi Murat Dalkılıç temsil edecekmiş. Tamam tüm bu ayrıntıları geçelim, Kore'yi CNBLUE temsil ediyor!! Şaka değil gerçek!

Durumun gerçekliğine hala inanamasam da mutluluktan havalara uçtum.


Nasıl gidilir, bilet mi alınır, davetiye mi olur bilemediğimden şimdiden tanıdık zibilyon insan araya sokmaya çalışıyorum ki beni oraya soksunlar ^^ Ayıp mı? 

Kimse kusura bakmasın ama gitmeyi cidden istiyorum. Bu arada katılanlara bir baktım da Eurovision'da zibilyon kat daha sevimli. Sanki daha iyi olmuş gibi.

Siz de diğer katılımcılara bakmak isterseniz BURAYA tıklayıp bakın.

Bu sene çooooook eğlenicezzzz =))

NOT: Bu sene hep İstanbul'da kalmış olmanın verdiği psikoloji bozuluğuyla kendime 10 küsür günlük tatil izni verdim. Bir süre buralarda yokum. Aslında birkaç dizi yorumu hazırlayıp kaydettim ama kendimi dağlarla denizin birleştiği bir doğal hayatın içine bırakacağım için hem internet bağlantım sıkıntılı olacaktır hem de laptopumu götürmeyeceğim bile. O yüzden, görüşmek üzere arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^