''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ekim 2015 Perşembe

ABU Tv Şarkı Festivali'ne Gittim Gördüm Yorumladım

Öncelikle söylemeliyim ki aşağıdaki fotoğrafların tamamını kendim çektim, hepsi maksimum oranda kafa içerir ^^ Lütfen kusura bakmayınız.

Bol resimli ve uzuncana bir post olabilir, dikkat!


Etrafımdaki herkesin tepesine binip 7 ceddime haber salarak sonunda bir davetiye buldum festivale. Gerçekten çok ama çok heyecanlandım mekana girince.


Protokolde ve önden 6. sırada oturuyordum arkadaşlar. Sahneye deli gibi hakimim, herkesi mimiklerine kadar stalkladım ona göre ^^


İlk başta Özlem Süer'in inanılmaz bir defilesi oldu. Her kıyafet arkada dönen slaytlarla bilikte bir bütün halinde ülkemizin bir güzelliğini tanıtıyordu. Nemrut'tan Efes'e 12 farklı mekan ve elbise vardı.


Festivalin Türkçe sunumlarını Engin Hepileri, İngilizce sunumlarını ise Ece Vahapoğlu yaptı ve çok beğendim. Genelde TRT garip aksanlı kötü İngilizceli sunucular kullanırdı ama Ece Vahapoğlu'nun İngilizcesi çok güzelmiş cidden.

 

İlk ülke, şarkısı benim zevkime hiç uygun olmasa da göz alan gelenekse sahne kostümüyle Afganistan'dı.


Sonra sahneye Maldivler'den sevimlilik akan bir kız çıktı. Geleneksel kıyafetleri çok güzel olduğu gibi yanında geleneksel çalgılar çalan üstü çıplak 'Benim burda ne işim var yaaa' havasında da bir adam vardı.


Kazakistan'ın Türkiye'deki hayran kitlesinden gerekten haberim yokmuş. Salondaki çığlıklara şaşırıp kaldım. Ama Kazak şarkıcının sesi gerçekten çok güzeldi. En büyük zevkle dinlediğim sanatçılardan birisiydi.


Macau'dan gelen şarkıcı bizim günlük hayatta giydiğimiz standart bi elbiseyle sahnede acayip cool davranan bir kadındı ki tarzına bayıldım.


Hindistan'dan gelen şarkıcıyı şöyle tanımlayabilirim, her Hint filminde duyduğunuz o iiiipince mıymıy bir ses vardır ya, işte o kadın bu kadın! Hareketleri ve güler yüzü çok hoşuma gitti ma sesi gerçekten çok inceydi ^^


Vietnam'dan Justin Bieber tarzında, dans eden hop hop zıplayıp pop şarkı söyleyen bir şarkıcı gelmişti. Yakışıklıydı valla ^^


Japonya'dan çok meşhur Scandal grubu gelmişti. Hayran kitlesi çok büyüktü. Fan grupları, Japon fanları falan çığlık çığlığa öyle diyim... Yine ipince anime sesleri ve animelerden fırlama tipli sevimli 4 kız. Çoook şirinlerdi^^


Endonezya ve


Hongkong nedense pek ilgimi çekemedi =(


Ve beklenen an geldi!!! CNBLUE anonsuyla birlikte salon ayağa kalktı, yıkılıyordu nerdeyse. Tüm protokol, sunucular herkes dönüp konuklara bakı noluyo diye. Gerçekten inanılmaz bir kalabalık, inanılmaz bir tezahürat vardı.

Ben ise höm höm oturan protokolün araından, benim gibi gelmiş 3-4 kızla birlikte cik cik bağıran bir eziktim^^ Nasıl heyecanlandım anlatamam size.


Allahım sana geliyorum!!!!!


Açıkçası hatırlamıyorum şu anda. Her şey bir rüya gibi... Hangisine bakıp kimin mimiğini takip edeceğimi şaşırdım. O kadar yakınımdalardı ki, nasıllll dokunamadım....

Acaba hangi şarkıyı söylerler falan derken Cinderella yı söylediler, ben mest!!! Eşlik edebileceğim bir şarkıyı söyledikleri için çok sevindim. Zıplaya zıplaya onlarla birlikte söyledim şarkıyı ama protokoldeyim yaaa, rezil!!!

Şaşırdılar sanırım herkesin onlara eşlik etmesine ve onlar için boğazlarını yırtmasına hahah


Ben şahsen Jung Shin ve Jong Hyun hayranıyımdır. Yong Hwa'nın ise fazla hoppidi olduğunu düşünürdüm. Taa ki dün akşama kadar. Yong Hwa'nın sahnedeki enerjisinin kimseninkine benzer hali yok, adam bambaşka. Şarkı söylerken, hayranlarıyla karşılıklıyken aldığı zevk resmen gözlerinden okunuyor.


Caaağnım ciğerim Jong Hyun ise her zamanki cool tavrıyla, sevimlilik yapmadan ve nerdeyse hiç gülmeden tamamladı akşamı. Üzüldüm biraz, ama klasik cool adam işte, azcık gülümseyeydi iyiydi^^


Min Hyuk malesef pek dikkatimi çekmedi... Jung Shin her zamanki gibi şirinlik abidesiydi, herkese el salladı falan. Ama Jung Shin ve Yong Hwa'nın bakışlarında bu büyük hayan kalabalığını gördüklerindeki şaşkınlık okunuyordu. Şimdiye kadar hiç kopmayan bir kıyamet koptu, millet ayaklandı, adamlar gözle görülür şok oldular biz neymişiz yaa dediler^^ 

İşte o anda zaten sevincini ve heyecanını kalpten bir şekilde gösterdiği için Yong Hwa, bunca zaman sonra ona olan sevgimi 10 kat arttırdı, şu an bayılıyorum ona!


CNBLUE sonrası heyecanımı yatıştırmaya, çektiğim fotolara bakmaya çalışırken (ki izlemekten pek çekemedim) malesef Malezyayı tamamen kaçırdım. Son anda bir tane fotoğrafını çekmek aklıma geldi o kadar...


En son çıkan Murat Dalkılıç ise sesini pek takdir edemediğim, sadece sahnede sempatik duran bir adamdır genelde. Yine sesini pek algılayamadım, kuvvetli değildi, ama sahnede yanındaki eğlenceli müzisyenlerle enerjik bir ortam yarattı.


Ve tüm katılımcılar... Yani algıda seçicilik midir nedir bilmiyorum ama bunca Asya ülkesi insanı arasından Kore bambaşka! Acayip güzel adamlar yani nasıl oluyor aklım almıyo bu durumu!!!

Herkes sahnedeyken konfeti falan atıldı, Yong Hwa havada oynuyo konfetilerle, gülüyo eğleniyo falan. Yine onca insanın arasında dikkati çekti, herkes ona baktı, ağzımızın suyu aktı 'ayyy ne tatlı adammm' falan dedik^^


Ve girerken heyecandan çekmeyi aklıma getiremediği kapı girişi...

CNBLUE'yu görme benim için bir rüya gibiydi. Hala inanamıyorum, çok ama çok mutlu oldum. Yong Hwa'ya bayıldım. Klavyem yettiğince size anlatmaya çalıştım ama anlatamadım sanırım...

Mükemmelliklerini nasıl anlatabilirim ki? 
Benim için inanılmaz bir deneyimdi, inşallah en kısa zamanda konserine gitmek kısmetime düşer^^


2 yorum:

  1. O yakışıklıları sahnede görmek süper olurdu:)
    Sesleride mükemmelll:) ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten unutulmaz bir deneyimdi... İnşallah bir an önce dolu dolu izleyebileceğimiz bir konser verirler^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^