''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ekim 2015 Pazartesi

İzledim: Hello Monster


Birlikte içinden çıkılmaz cinayet hikayelerini çözmeye çalışan bir ekip, bu sırada kendi geçmişlerini aydınlatmaya çalışan ve aşık olan iki insan...


Başlarına gelmiş akıl almaz olaylar yüzüden hayatları mahvolmuş, psikolojileri yerle bir olmuş sayısız zavallı... Her biri aslında ne kadar da umut dolu bireylerdi...

Dizinin en kötü karakteri bile sevgi duyulasıydı zaman zaman. Dizi gerçekten birbirinden sevilesi insanlarla doluydu, hangisini anlatsam bilemedim.


Başrollerden ayrı ayrı bahsetmeye gerek duymadım nedense. Aşk hikayesi sadece olsun diye yerleştirilmişti, romantizme dair eser yoktu. Afiş sizi yanıltmasın...

Seo In Guk, gözleri ya gülerek yada donuk bir şekilde bakan, gerçekten hala anlayamadığım ve sadece King of High School'da sevebildiğim bir adam. Jang Na Ra ise sevimli ama etkisiz gördüğüm bir kadın.

Bu dizi benim için olay akışı, hikaye ve yan rollerle aklımı başımdan almış bir gerilim-dram olarak aklımda kalacak, başrolleri yada aşk hikayesiyle değil.


Başarılı castingden, akıl almaz oyunculuklardan hele ki çocuk oyuncuların başarısından ne kadar bahsetsem az kalır.

Dizinin iyi adamları o kadar iyi ve o kadar sevilesi ki anlatamam. Birsürü yeni yanrol hayranlığım oluştu diyebilirim^^ 
Özellikle şu en sağda gördüğünüz şapkalı, takım kaptanı! Mükemmel bir insan. Daha çok rolü olsun, aşık olsun, çok mutlu olsun, gelsin bizim evde yaşasın istedim, hahaha...


Garip bir şekilde, dizinin kötü adamları da o kadar sevilesi ki anlatamam... Her biri yaşadıkları, yaşatıldıkları yüzünden mahvolmuş, psikolojileri darma dağın olmuş zavallı çocuklar, zavallı ruhlar. Bir noktada neredeyse işledikleri cinayeti haklı görüp empati kuruyorsunuz ki çok garip bir durum bu.

Özellikle soldaki adam, Min rolündeki Park Bo Gum. En çok onun için duygu yoğunluğu yaşadım dizi boyunca, acıdım, üzüldüm, haklı gördüm... 

Nasıl desem ki... Mantığı olan, esasen haklı sayılabilecek, hatta neredeyse iyi kalpli/sevgi dolu katiller... Anlatamam, anlayamazsınız izlemeden...


 Aşk beklemeyin diziden. İnanılmaz oyunculuklar, inanılmaz karakterler, inanılmaz hikayeler bekleyin. 
Olay örgüleri, yaşananlar süper kurgulanmış, dudak uçuklatıcı. Tek bir saniyeyi bile atlayasınız gelmiyor.
İzleyin derim. İzleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^