''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ekim 2015 Cumartesi

İzledim: Yong Pal

Biraz hevessizlik mi oldu bende ne bloga karşı? Aslında kayıtlı yazılarım da duruyor kenarda ama giresim yok sanki... Haftanın şarkısı köşesine tamamen ara verdim malum, hiç okunmuyo gibi bişeydi malesef (yazar hem hüzünlü hem gülüyor haline, gülsem mi ağlasam mı modu). Ama mutlaka ara ara onu da yazacağım.

Yarın 10 günlük bir yurt dışı gezisine gidiyorum. Dönünce belki yazarım, belki de hiç yazmayıp blog postlarıyla devam ederim bilmiyorum. Neden haber veriyorum? Acaba merak eden olur mu bilmem ama sorumlu blogger duruşu hahaha. Neyse artık diziye geçelim bence.

Baktım ki tüm bloglarda, sosyal platformların tamamında bir Yong Pal'dır almış başını gidiyor, hazır dizi bitmişken arayı çok açmadan ben de bir el atayım şuna dedim^^ Saf-i merak...


Hasta kardeşini kurtarmak için yasa dışı işler yapan bir doktorla şirketin başına geçmek isteyen abisi tarafından ihanete uğrayan bir chaebol kızının hikayesini izliyoruz.


Bir süre sonra Joo Won'u tekrar doktor rolünde izlemek gözüme çok tanıdık gelse de sanırım biraz sıkılmışım. Neden farklı bir rol seçmedi diye düşündüm.

Joo Won'a bayılmıyorum ama karakteri oldukça güçlü canlandırmış, iyi bir oyuncu.


Kim Tae Hee de gözleri mutluyken bile dolu dolu bakan, naif bir oyuncu. 


Diziyle ilgili birkaç soru işaretim var. Mesela ne ara nasıl aşık oldular anlamadım. Aşık olabilecekleri hiçbir ortam, an olmadı. Hiçbir şey paylaşmadılar ne oldu ne bitti anlamadım ben cidden.

Ama Joo Won'un karakteri yani Yong Pal, çok güzel bir aşıktı. Elinden gelen her şeyi sonuna kadar yapan gerekçi bir aşık. Gerçekçi dememin sebebini anca izlerseniz anlayabilirsiniz.


Aslında dizinin güzel kurgulanmış bir senaryosu vardı. Ama olay yoktu. Dizi çok ağır, hiçbir şey olmadan, çoğunlukla tahmin edilebilir şekilde ilerledi.

Bana kalırsa bu konu 2-3 bölüme sığardı. Yada bu senaryodan film yapsalar çok daha mükemmel olurdu. Dizi için zayıf kalmış gibi...


Dizinin birkaç noktası çok realistikti bence...

Neden hayatta hep fakir ve güçsüzler kaybeder de zengin ve güçlüler her şeyi istedikleri gibi yapar, kuralları yıkarlar?


'Aşk engel tanımaz'ın gerçek olmadığını gördük sanki, sonuna doğru olaylar değişse de... Aralarında statü, yaşam tarzı farkı olan iki insan birbirlerine deli gibi aşık oldu. Ama bir yerde bir şekilde bu fark ortaya çıktı. Uyamadılar, birbirlerinin hayatına giremediler.

İntikam almanın çok da bir anlamının olmadığını gördük. Çektiği acıların intikamını alan kızın yne dönüp dolaşıp her şey ayağına dolandı.

NE kadar iyi kalpli olsa da, insanoğlunun sabrı taşında ne büyük kötülükleri yapabildiğini gördük. Kendisine yapılan en büyük fenalıkları gözünü kırpmadan başkaların yapabildiğini, birebir 'kötü adam'ın yerine geçebildiğini gördük.

Sanki çok şey gördük bu ağırrr ağır ilerleyen dizide gerçek hayata dair.


Diziye bayılmadım. Ama pek çok diziden daha gerçek oluşu, masalsı yanlarının fazla olmayışı yada 'yuh artık' dediğimiz ögeleri barındırmayışı hoşuma gitti.

Uyarmadı demeyin bol kanlı, cerrahi sahneleri olan hareketli bir dizi.

Diziye adını veren 'suçlulara yasa dışı tıbbi destek veren doktor' anlamına gelen Yong Pal karakterinin birkaç bölüm sonra hiçbir öneminin kalmayışı ve bu karakterin devam etmemesi beni üzdü, Healer gibi etkileyici bir karakterdi halbuki ^^ Ama zaten dizide neyi çok beğendim ki bu kayıp olsun di mi...


Joo Won'a hayransanız, medikal dizileri seviyorsanız veya benim gibi 'bu diziden neden bu kadar bahsediyorlar ki' diye merak ediyorsanız bir izleyin derim^^

Yoksa aman aman bir dizi değil.



Diziyi izleyenlere bir soru. Siz 13. kata çıkmak uğruna 12. kata boyun eğer misiniz yoksa . katta kalmaya razı olur musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^