''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Kasım 2015 Çarşamba

Uzak Doğu Kozmetik Alışverişim

Uzun bir aradan sonra merhaba^^

Uzak Doğu'ya (malesef Kore değil) bir tatile gittim ve tabii ki bavullarım dolu döndüm. Genel olarak turistik yerleri gezdiğim ve AVM'lere pek gitmediğim için kozmetik alışverişim çok az ama yine de sizinle paylaşmak istedim. 

Renkli kozmetik hiç almadım, tamamı cilt ürünü. Bunun sebebi sınırsız olmayan kısıtlı bütçemi Türkiye'de de muadilini bulabileceğim ürünlere harcamak istememem, gerçekten kaliteli ve cildime iyi gelecek bakım ürünleri almak istememdi. 

Ürünlerin hemen hepsini daha önce uzun uzun araştırmıştım, listemde vardı; hiçbirisini tezgahta görüp beğenerek almadım. Ama yine de henüz hiçbirisini kullanmadığım için kesin bir fikrim yok.

Bakalım neler almışım.


Öncelikle benim gibi bir face mist bağımlısı tabii ki 3 tane mistle döndü memlekete^^
  • Evian Natural Mineral Water Facial Spray
  • M.A.C Mineralize Charged Water Skin Hydrating Mist
  • Innisfree Green Tea Mineral Mist


Innisfree'den birkaç parça aldım çünkü en sevdiğim marka. Arkadaki Büyük kutuyu alış verişimden sonra hediye ettiler.

  • Innisfree Green Tea Mineral Mist (yukarıda yazmıştım)
  • Innisfree Olive Real Essential Serum
  • Innisfree Green Tea Moisture Cream
  • Innisfree Canola Honey Lip Balm
  • Innisfree Green Tea Moisture Cleansing Oil
  • Innisfree Green Tea Fresh Special Kit

Hediye edilen Innisfree kitin içindekiler şöyle:
  • Green Tea Seen Serum
  • Green Tea Fresh Skin
  • Green Tea Fresh Essence
  • Green Tea Fresh Cream

Hakkında yabancı bloglarda destanlar okuduğum, eksiksiz herkesten övgüler toplayan Japon markası Hada Labo'yu bulacağımı ummuyordum ama bulunca sevinçle birkaç parça topladım.
  • Hada Labo Deep Clean&Pore Refining Face Wash
  • Hada Labo Gokujyun Hydrating Lotion
  • Hada Labo Gokujyun Hydrating Milk
  • Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moist Eye Cream

Yine hakkında hiç olumsuz bir yorum okumadığım Skinfood Black Sugar Perfect First Serum aldım ve yanına bir kutu kendi pamuğunu hediye ettiler.


Aldığım tek renkli ürün Tony Moly Petite Bunny Gloss Bar. Evet ambalaja karşı koyamadım^^


Tabiiki de en sevdiğim maska türü sheet mask olunca topladım geldim.
  • The Face Shop Essential Masksheet Hyaluronic Acid
  • The Face Shop Essential Masksheet Pearl
  • The Face Shop Real Nature Mask Red Ginseng

Ülkemizde malesef bulunmayan Daiso'yu bulunca çoook şey aldım ama hiçbirisi kozmetik değil. Bunlar biraz alakalı ^^
  • Makyaj yaparken ve silerken kullanmak için saç bandı
  • Daiso Detergent for Puff and Sponge

Tatil sırasında ihtiyaç için Watsons'dan aldıklarım
  • Batiste Dry Shampoo
  • Party Queen Treatment Nail Polish Remover

Son olarak parfüm alasım yoktu ama Duty Free'de çook büyük indirimler olduğundan dayanamayıp Burberry Weekend aldım.

Umarım biraz fikriniz olmuştur. Kullandıkça merak ettiklerinizle ilgili yorum yazabilirim.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^