''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Aralık 2015 Pazar

2015'in En İyi Kore Dizileri

Eveeet artık 2015'in son günlerine geldik. Benim için yılın en güzel zamanları. Her yer ışıl ışıl. Salonumuza kocaman süslü bir ağaç. Enerjim ister istemez tavan yapıyor.

Sanırım bu listeleri yapmanın vakti de geldi.

TOP 10 listemin kesinlikle sıralı olmadığını belirtmek isterim zira hepsi benim bebeklerim, aralarında seçim yapamam^^^

1) Kill Me Heal Me

Şimdiye kadar herkesin listesinde istisnasız gördüğüm ve görmeye de devam edeceğime emin olduğum dizi. Bu senenin sanırım başyapıtı! Ji Sung'un Oscar'lık oyunculuğu... Gerçekten 'Kore dizisi izliyorum' diyen herkesin mutlaka izlemesi gereken süper bir dizi. Psikolojik hastalıklar temasına öncülük ettiği gibi mükemmel oyuncuları da bünyesinde barındırıyordu. Gerçekten yılın bombası!

2)She Was Pretty

Kill Me Heal Me'deki kardeşlerin süper kimyası burda aşka dönüştü. İyi ki de oldu. Yılın sonuna yetişen yine bir şahane dizi. Ayrıca Siwon'un oyunculuğunu, sempatikliğini ne bileyim mükemmelliğini de bize göstermiş oldu. Tamam Park Seo Joon tam bi canımsın ama Siwon sen ne yaptın yaaaaa!! 

3) Oh My Ghostess
oh my ghostess ile ilgili görsel sonucu

Yılın en cıngıl cıngıl aşk sahnelerinin olduğu dizisiydi sanırım. Çok sempatikti. Kim Seul Gi gibi mükemmel bir komedyen kadını da daha gözler önüne çıkarmış oldu. İyi de oldu, ben hep çok severdim zaten onu. Kwak Si Yang da dizinin piyangosu.

4) Healer

Hepsi benim bebeklerim tamam ama bu sene en sevdiğim dizi bu oldu sanırım. Bir nevi Süpermen hikayesi. Bitmesin istedim, bitince çok uzun süre 'Healer'ın eksikliğini yaşadım hayatımda hahahah. Ji Chang Wook hayranı oldum diziden beri. Allahım nasıll tatlı sevimli bir adam. Neyse onu başka bir zaman överim daha uzun uzun^^ Yani TOP 3 olsa orda mutlaka olurdu, öyle diyim.

5) Heart to Heart

Bu senenin psikolojik hastalıklar temasını takip eden ama malesef hakkı yenilen ve pek rağbet görmeyen çok başarılı bir yapım. İzleyeni, seveni pek yok nedense. Gerçekten çok naif, aşk dolu bir hikayeydi. Hem ödül törenlerinde, hem de takip ettiğim kadarıyla izleyiciler arasında hakettiği değer verilmedi. Kesinlikle TOP 10'da yeri var!

6) Falling for Innocence

Bu sene beni 'aşık adam'a aşık eden dizi. Kendi gözümde Jung Kyung Ho'yu en iyi oyuncular listesine koydum bu dizi sonrası. Aşkına aşık oldum. 'Bu adam benim hayatımda olsa ahhh' dedim. Gerçekten çok güzel bir aşk, çok güzel bir senaryo, çok güzel bir diziydi. Ara ara açıp bazı sahnelerini izleyesim geliyor o derece. Çok iyiydi yaaaa...

7) Sensory Couple

Park Yoo Chun'ın askere gitmeden önceki son dizisi olarak daha büyük ilgi görmesini beklerdim aslında. Hem aksiyon hem romantizm hem de komedinin bir arada olduğu oldukça güzel bir senaryoyla ve oyuncularla harmanlanmış bir diziydi bence. Park Yoo Chun da hem bizi şaşkın bırakan komik halleri hem de başarılı dram oyunculuğuyla çok iyiydi. Ayrıca yılın en enteresan senaryolarından da birisi.

8) Mask

Yılın 'Wowwww' dedirten ağır dramasıydı. İlk bölümünü izlerken bir an yanlış bir bölümden mi başladım, noluyo yaa diye düşündüm, ters köşe oldum, şok oldum. Çok güzel kurgulanmış ve içerisinde absürt komedi sahnelerinin yerleştirilmiş olduğu çok başarılı bir dram-aksiyondu. Jo Ji Hoon uzun bir aradan sonra bize kendisini bomba gibi hatırlattı bence. Hem çok karizmatikti, hem yer yer çok komik hem de süper bir aşık. Yine yılın hakkı verilmeyen dizilerinden sanırım bu da.

9) Hyde Jekyll and Me

Yine psikolojik problemleri konuk alan dizilerden birisi. Kill Me Heal Me ile aynı dönemde yayınlandığı için onun gölgesinde kaldığını ve yine hakkının yendiğini düşünüyorum. Hyun Bin askerden döndü, bir döndü tam döndü bence. Benim ilk göz ağrılarımda birisi olması bir yana, mükemmel bir oyuncu. Her iki karakteri de çok iyi canlandırdı ve yine şahane bir aşk hikayesi. Kill Me Heal Me hayranlarının gazabından koruyorum ve bayılarak TOP 10'uma yerleştiriyorum.

10) Scholar Who Walks the Night

Aslına listeye koyarken en çok tereddüt ettiğim dizi bu oldu. Herkese hitap etmediği kesin ama bana ne dimi ama! Joeason dönemi var, vampir teması var, erkek kılığında kız karakter var, Lee Joon Gi ve Lee Soo Hyuk var... Daha ne olsun! Haketti diyorum. 


BONUS!

Oh My Venus!

So Ji Sub'ın hayatımın aşkı olduğunu herkes biliyordur artık sanırım. Dizileri bitmeden izleyemediğimi, bitince birkaç günde maraton halinde silip süpürdüğümü de buraya tekrar not edeyim. Yani bu diziyi henüz izlemedim, heyecanla, Ji Sub'un resimlerine salyalarım akarak bakaraktan bekliyorum. Okuduğum yorumlara bakarak yılın en iyi dizilerinden birisi olduğunu söyleyebilirim zaten. Ama şöyle de bir gerçek var ki, diziyi izlemiş olsaydım ve çoooook kötü bir dizi de olsaydı pek objektif davranamazdım sanırım. Öyle de dürüstüm. So Ji Sub'un olduğu her şey çok güzeldir ve TOP 10'de yer almayı hakediyodur benim gönül defterimde. Ama henüz izlemediğimden bonus olarak ekliyor, bitene kadar izlememek ve nefsime hakim olabilmek için deriiin derin nefesler alıyorum.

9 yorum:

  1. eheemmm :) Objektif olma özelliğimiz de benziyor ruh ikizim ^^
    Oh My Venus 'ü izliyorum ama öyle on numara bir dizi olduğunu söyleyemem konu olarak klişe olsa da SJS ve SMA 'ın uyumu harika. Bana bu konuda güvenebilirsin. Sırf ship sahneleri için bile izlenir yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani valla 24 bölüm boyunca So Ji Sub ekrana böm böm bakıp başka hiçbir şey yapmıyor da olsaydı büyük bir hevesle izler, sonra da 2015'in en iyileri listesine koyardım sanırım. Ji Sub konusunda da öyle objektifimdir ^-^

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın, ne kadar da güzel bir tavsiye verdin. ama cidden teknoloji özürlü birisi olarak yazı yazmaktan ötesini pek bilemiyorum. içimden gelenleri yazıp yolluyorum, teknik ve taktiklerden bihaber olduğumdan istatistiklerim zaten hiç de göz alıcı değil. keşke daha çok şey bilseydim, mutlaka uygulardım.

      böyle yapıcı bir yorumda bulunduğun için çoook teşekkür ederim, çok tatlısın^^

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. mutlaka inceleyip anlamaya çalışıcam. çoook teşekkür ederim cidden^^

      Sil
  3. inanırmısın bunlar benim yavrucaklarım hepsini izlemiş biri olarak bitek heart to herat izlememişdim şimdi onu izliyicem zevkine güvenerek ^^ ayrıca çok güzel liste emek harcayıp biizde bilgilendirdiğin için cidden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay rica ederim ne demek, sevilince çok mutlu oluyorum. ama bak heart to heart pek bilinmeyen, hakkı yenenlerden. izle, eminim çok seversin ^-^

      Sil
    2. evet heart to hearrt 1 bolumunu izledim başrol erkek çok yakışıklı kadın garip giyiniyor o hal nedir öyle :D ama ilgi cekici devvm edicem guzel onerilerin icin kumao

      Sil