''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ocak 2016 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (41)

Böyle her hafta sevdiğim şarkıları yayınladığım devamlı bir köşem vardı dimi benim?

En az okunan yazılar onlar olunca ne yalan söyleyeyim hevesim kaçtı.

Artık böyle ara ara paylaşımlar yapayım, kalbimi attıran heyecanlandıran şarkıları koyayım diyorum.
İşte o şarkılardan birisi son zamanlarda da oldukça popüler olan Dream...
Miss A üyesi Suzy ve EXO üyesi Baekhyun diyorum!!!

Aslında şarkıyı tanıttıklarında henüz çıkmamış ve beklerken daha bi heyecanlıydım, acaba beklentilerimi karşılamadı mı? Emin değilim...
Önce şarkıyı koyayım, siz dinlerken yorumlarım aşağıda olsun.

Suzy ft. Baekhyun -  Dream


Öncelikle şakıyı çok sevdim aslında. Garip bir şekilde neredeyse tamamını da anladım ve bunu daha da mutlu etti tahmin edersiniz ki. (Korece çalışmalarıma ara vermiş olsam da 2016 resolutions olarak yeniden başladım ve emeklerim iyiden iyiye sonuç vermeye başladı sanırım)

Klip içinse, atmosfer şahane görünse de bikaç şey acayip gözüme battı, sinir oldum. Baekhyun'un 90lardan kalma kalın kravatı, 3 beden büyük ceketi ve dede rengi pantolonuna uyuz oldum! Saçlarla da kel alaka zaten. Ayrıca nedende Baekhyun'la Suzy'nin sandalyelerinin veya mikrofonlarının farklı model olması da beni gıcık etti. Yani atmosferle, dekorla ne alakası var onların gibi.

Klibin sonunda, şarkı bitikten sonraki bikaç saniyelik doğal hellerine ise bayıldım. 

Her şeye rağmen çok hoş bir şarkı, güzel atmosfer sinire dokunan ayrıntılar diyorum. Ayrıca not olarak düşmeliyim ki Baekhyun'a her zamanki asi-seksi çocuk imajı çok daha fazla yakışıyormuş, burda tam bir ibişe dönmüş^^

Siz ne düşündünüz bu şarkıyla ilgili? Çok huzurlu bir tınısı yok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^