''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ocak 2016 Cuma

İzledim: Bubblegum

Yeni yılın ilk yazısı ve ilk yorumuyla merhaba cancağızlarım.


Yine çocukluk arkadaşlarının büyüdüklerinde birbirlerine aşık olduklarını anlamaları ama aşklarına binbir engel çıkmasını izliyoruz. Klasik bir konu, klasik bir işleyiş.


Çok sevimli bir kadro var diyebilirim. Ama ben 'en büyük aşklar nefretle başlar' tezinin kanıtı olan bi tanecik aşkitoşkom Lee Dong Wook için izledim tabiisi!


Her zamanki tatlışlığı, masumluğu ve duygusal halleriyle mükemmel bir Lee Dong Wook ve maalesef ekranlarda çok sık göremediğimiz ama benim kişisel favorilerimden birisi olan Jung Ryeo Won bir çift olarak harikalar yaratıyor bence.

Lee Dong Wook hayalimizdeki arkadaş, evlat, sevgili, kardeş rolünde. Her eve lazım.


Kan bağı olmadan da aile olunabileceğini, her zor durumda birbirinin derdine koşup her güzel günde yan yana olunabileceğini en gerçekçi şekilde gösteren yan kadro da inanılmaz samimiydi, her biri diğerinden sevilesiydi. 


Yine de izleyin diye rahatlıkla tavsiye edemiyorsam bir sorun vardır değil mi? Evet, sanırım var.

Öncelikle diziyi çok ama çok izlemek istiyordum ama en yavaş bitirdiğim dizilerden birisi oldu. Özellikle ilk 5-6 bölüm ilerlemedi. Yani benim gibi dizi bitirme takıntısı olmayanlar, veya benim gibi Lee Dong Wook hayranı olmayanlar ilk bölümlerde diziyi bıraktıysa hak veririm şaşırmam.


Ama sonra atmosfer ısındı, karakterlerle aramda bir bağ kuruldu. 6. bölümden sonra su gibi aktı, neler olacak diye merak ettim, herkesi çok sevdim.


Çocuk karakterler de diziyi rayına oturtmakta büyük rol oynadı bence. Hikayenin anlam kazanmasında ve kalbimize girmesinde yerleri büyüktü.


İzlememeyi düşünen okuyucularıma 'dizi başlarda çok yavaş ilerliyor'dan başka bir uyarım daha var. Dizi böyle kötü karakterlerin olduğu, olayların-aksiyonların döndüğü, heyecanlı, beklentileri arttıran bir dizi değil. Böyle daha çok karakterleri benimseyip günlük hayatlarını ve hikayelerini merak ederek takip ettiğimiz, insanlar arası ilişkilere odaklanan sakin dizilerden. The Time We Were Not in Love'ı izlemiş miydiniz? Aslında tam o tarzda diyebilirim. Hem akış hem de çocukluk arkadaşlarının aşk hikayeleri açısından.


İlk birkaç bölüm 'yaaa bu ne, Lee Dong Wook ne biçim bir dizi çekmiiiş' diye düşünüp üzülsem de, ısrarla izlemeye devam edince çok sevdim ve ilk 5 bölümü izlediğimden daha kısa sürede kalan 11 bölümü bitirdim hahahaha

Kötü karakter olmadan, insanlar arasındaki masum duyguları, karakter bağlarını izlemeyi seviyorum ben. Hele de Dong Wook cuğum varsa! Yani tüm uyarılarımı dikkate alın, ama hala benim gibi düşünen ufacık bir parçanız da varsa izleyin. 

Ha yok ben sevmem öyle şeyleri, izlemicem diyen arkadaşlarım da özellikle diziye adını veren 'bubblegum' yani sakız balonu öpücüğü sahnesini izlesinler. Yani sapık demeyin bana ama ben seviyorum böyle şeyleri ve bu dizi çok sevimli aşk ve öpüşme sahneleriyle dolu.

2016'da iyi seyirler, bol aşklar!
Ayrıca en başta bana olmak üzere herkese bir Lee Dong Wook diliyorum.

2 yorum:

  1. 5. bölümdeyim ve buraya kadar dayandım. niye dayandım bende bilmiyorum. neyseki içime su serptin sonrası güzel gibiymiş :D doğru anlamışım değil mi? güzel gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer 5. bölüme kadar dayandıysan bundan sonra pes etme bence^^ en zor kısmı atlatmışsın!
      sonradan bana çok sevimli geldi ama ağır tempoya alıştım mı, Lee Dong Wook sevgim üste mi çıktı bilemiyorum. yok yok yine de sen devam et! bundan sonra daha güzel akıcak, söz! ^-^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^