''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Nisan 2016 Çarşamba

Beauty Eurasia Çıkartmam


Haftasonu İstanbul Fuar Merkezi'nde Beauty Eurasia vardı. Ben fuara 3 senedir düzenli olarak gidip Kore standlarından alışveriş yapıyorum. 

Kozmetik diyemem ama özellikle cilt bakımı ürünlerinde yoğunlukla Kore markalarını tercih ediyorum. Bunun emin olun ki özenmekle yada Kore sevdamla bir alakası yok. Birkaç sene önce cildimle ilgili ciddi bir sıkıntı yaşadım. O dönemler çok pahalı markalar dahil olmak üzere sayısız ülkenin çeşitli ürünlerini denedim, Kore aklımda bile yoktu. Çoook çok sonra Kore ürünlerini keşfettim ve tek bir kremle şans vermek istedim. Diğerlerine kıyasla oldukça cüz-i bir ücrete bu kadar etkili bir krem bulduğuma kendim de şaşırıp o günden sonra sık sık Kore menşeili ürünler kullanmaya başladım. 

Gerçekten ama gerçekten çok fark var. Şimdi Watsons, Gratis gibi yerlerde bile 'made in Korea' yazan şeylere öncelik veriyorum. Fırsatım oldukça yurt dışından sipariş veriyorum yada kendim gidersem depolayıp geliyorum^^ Zannetmeyin ki Hera, su:m37 gibi pahalı markaları kullanıyorum. Gayet uygun ürünler, ama işe yarıyor. Offf o zaman high end markalar kim bilir ne mucizeler yaratıyordur hahaha


Neyse efendim, malum sheet mask dediğimiz kağıt maskeler de Kore ile birlikte keşfettiğim ve tamamaen saplantı haline getirdiğim bir ürün oldu. Yani koy yüzüne otur ne izlersen izle bi çıkar ohh pamuk gibi... Devamlı stoğumu dolu tutuyorum. 

Fuara da bu sene bu amaçla gittim. Azcık maske depolayayım dedim.


İnanılmaz ucuz bi fiyata bu maskeleri aldım. Azıcık da Korece konuştuk satıcı kızlarla. Aşırı tatlılardı, benim Korece konuştuğumu görünce 2 tane daha maske hediye ettiler bi de bana^^  Yani burda 'made in Korea' yazan maskelerden alıyorum hep ama fuarda kat be kat ucuzunu bulunca dedim ki' ahh beee çok param olsa da bi yıllık maskeyi yüklensem gitsem eve' hahaha. 



Kore kozmetiğinin bana kazandırdığı bir diğer alışkanlık ise face mistler. Ama bunlar öyle Avene, La Roche Posay in mineralli suları değil. Bayaa içinde nemlendirici olan, makyaj üstüne falan da sıkılan mistler. Yaz kış devamlı çantamda taşıyorum, benim gibi kuru ciltliler için mucizevi bir ürün!


Fuarda -ki neredeyse sadece Kore standlarını gezmeme rağmen- mistler pek yoktu maalesef. Yine benim işime yarayan güvenilir Limonian standı oldu. İyi ki varlar^^ Daha önce de bikaç ürün almıştım zaten. 

Limonian'ı bilmeyenler için söylüyorum, Kore kozmetik ve cilt bakımı ürünlerini internet üzerinden veya bizat gidip alabileceğiniz bir yer. Çok ilginç ürünleri ve farklı markaları Türkiye'de satıyorlar. 

Ben de Masine Fıll Mist'i bulunca kaçırmadım. Okyanusun dibinden çıkarılan su ve alglerin özleriyle yapılıyormuş. İnanılmaz fresh bir kokusu var ve şahane nemlendiriyor. Daha önce alışveriş yaptığım için beni tanıyıp güzel bir indirim yapıp üzerine burun maskesi de hediye ettiler^^ Daha ne olsun!!!

Fuar maalesef 3 gün kadar sürdü, oldukça kalabalıktı. Fırsatım olsaydı pazar günü öğleden sonra gitmeyi tercih ederdim çünkü muhtemelen ellerindeki ürünleri bitirmek için çok daha ucuza satmışlardır. Neyse, seneye inşallah yeniden yazarım fuar yazısını. Siz de inşallah gidersiniz^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^