''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Haziran 2016 Pazar

İzledim: Bong Soon a Cyborg in Love

Kore dizilerini takip edip yorumlayan mükemmel blogger arkadaşlarımız olmasaydı ben bu diziden asla haberdar olamazdım. Hiçbir yerde duymadım ve de görmedim daha önceden. Adını duyar duymaz ise bi çırpıda izleyip yorumladım^^


Kim Joo Sung bir teknoloji şirketinde çalışan büyük bir dehadır. Yıllar önce 'duyguları olan robot' projesi için yarattığı robotla aynı ofiste çalışıp ondaki duygu oluşumunu gözlemlerken, erken alzhaimer sebebiyle bu kızın bir robot olduğunu unutup ona aşık olur. Bu gerçeği hatırladığında ve buna rağmen robot olan Oh Bong Soon'la bir ilişkiye başladığında ortada pek çok sorun vardır. Oh Bong Soon, kendisinin bir robot olduğunu bilmez ve duyguları gerçekten oluştuğu anda sisteminin bunu kaldıramayıp tamamen yok olacağı ortaya çıkar.


Az buçuk dinlediğim Super Junior grubunun sesi en en en mükemmel olan adamı Kyu Hyun... Onun hatrına izledim diziyi desem yalan olmaz. Sahnede, özellikle de solo şarkılarında devleşen Kyu Hyun'un maalesef oyuncu olarak pek de parlak olduğunu söyleyemeyeceğim^^ Biraz duygusuz, biraz donuk... Ama gittikçe açıldı ve son bölümlerdeki o çaresizliği, aşkı gayet iyi aktardı bence. Ben yine de sesiyle beni benden alan Kyu Hyun'u tercih ederim.


Yoon So Hee ise oldukça parlak ve canlı bir kadın. Oh Bong Soon bence özellikle son bölümlere doğru yaşadığı duygu karmaşasıyla zor bir karakterdi. Gayet başarılı üstesinden geldiğini düşünüyorum. Kyu Hyun'la da çok yakıştılar hani^^


Dizi 15er dakikalık 12 bölümden oluşuyor. Yani çooook kısa. Ama yeterliydi. Ben şahsen hikayeyi çok beğendim. Çok değişik bir aşk hikayesiydi. İzlemeden önce I'm a Cyborg but It's Ok filmi benzeri bir şey olacak zannettim ama alakası yoktu. Hiç sıkılmadan zevkle izledim diyebilirim.


Elbette ki efsanevi bir aşk yada oyunculuk harikaları yoktu ama enteresan ve akıcıydı.


İlla bir eleştiri getireceksem sonunu beğenmedim diyebilirim. Anlamsızdı. Mutlu muydu mutsuz muydu bilemedim. Bi tatmin etmedi beni malesef. Ama zaten Kore dizilerinin sonlarıyla ilgili baş ağrımız malum, beklentim pek de yüksek değildi.


Aşık bir Kyu Hyun izlemek isterseniz (ve o berbat saç rengine katlanmayı göze alırsanız) bir göz atın derim bu sevimli diziye. Şahsen ben sevdim, oldukça eğlencelikti^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^