''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Aralık 2016 Salı

İzledim: My Wife's Having An Affair This Week Yorumu

my wife's having an affair this week ending ile ilgili görsel sonucu

Karısının telefonunda gördüğü mesajla hafta sonu aldatılacağını öğrenen Do Hyun Woo, derdini kimseyle paylaşamayıp ne yapacağını bilemeyince bir internet sitesine post yazarak sanal ortamdan akıl almak ister. 
Bu ikilinin evlilikleri ve problemleri çevresinde dönen hem etraflarındaki insanların hem de internette cevap yazan insanların hayatlarını izliyoruz.

my wife's having an affair this week ile ilgili görsel sonucu

Artık yaşını başını alsa da gelmiş geçmiş en sevdiğim ahjossilerden Lee Sun Kyun ve hastası olduğum Runningman'dan Song Ji Hyo'nun dizisi var dediler geldik.

my wife's having an affair this week ile ilgili görsel sonucu

Runningman izleye izleye sevdiğim Song Ji Hyo tam bir doğal güzellik abidesi. Kadın kaç yaşına gelmiş hala su gibi... Emergency Couple ve Ex Girlfriend Club dışında dizi konusunda pek başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef. 

Karakteri Jung Soo Yeon'a gelince... Onu az sonra yazıcam...

İlgili resim

Lee Sun Kyun artık oppa vasfından çıkmış, ahjossi olma yolunda emin adımlarla hızla devam eden ama yine de çok sevdiğim aktörlerdendir. Pasta'nın kalbimdeki yeri çok başkadır. O herkesin taklit ettiği konuşma tarzının hastasıyım. Garip ses tonu, peltekliği... Ay aşırı tatlı bi adam.

Do Hun Woo'ya ise başlarda bi acıdım ay çok iyi adam niye aldatılıyo falan diye ama sonraki ezik hallerine gıcık olup 'başına gelenleri hakediyo amaaan banane' dedim.

my wife's having an affair this week ile ilgili görsel sonucu

Dizi adeta bir aldatmalar silsilesi... Herkes herkesi aldatıyor. 

Ufak çocuk dışında tek bir karakteri bile sevmedim. Aldatanları da, aldatılanları da... Aldatanlar zaten malum boğmak istiyo insan ama aldatılanlar da o kadar sinir bozucu ki... Cidden burda ifade edemiyorum ya o derece! Bi süre sonra onlara daha da fazla uyuz olmaya başlıyosunuz.

Allah hepsini bildiği gibi yapsın dedim bi noktada hahaha^^

my wife's having an affair this week ile ilgili görsel sonucu

Aldatan kadının girdiği ezikliğe anlam veremedim. Hem mükemmel bir anne, hem mükemmel bir ev hanımı hem de mükemmel bir iş kadını olmanın verdiği baskıya dayanamamak??? O da ne? 

Benim hayata bakışım şu: bir kadının hem çocuk hem de kariyer yapma hakkı elbette var. Ama yapabilecekse... İkisi de bir arada gitmiyor ve kariyerim çok önemli diyen kadın çocuk yapmamalı. Çocuğun günahı ne? Yok çocuk önemli diyorsa işi bırakmalı. Neyse hayat görüşlerimi şimdilik bir kenara bırakalım...

İşle evi bir arada götüremedim, çok baskı altındaydım diyerek kocasını aldatan kadının bir süre sonra sempatik ve acınası olarak gösterilmesi hiç hoşuma gitmedi. Adam öyle acizdi ki 'nerdeyse adam kadından özür dileyip beni terk etme lütfen diyecek raddeye geldi dizi' diye dalga geçerken cidden öyle oldu. Ben şok!!! 
 Zaten diziyi 4. bölümden sonra falan izlemeye başlarsanız zannedersiniz ki kadın zavallım aldatıldı... Absürdlüğe gel...

my wife's having an affair this week cast ile ilgili görsel sonucu

Do Hyun Woo, nam-ı diğer Toycrane'in bi bloga attığı aldatılma mesajına yardım etmek, fikir vermek için cevap yazanların da hayatlarında kesintiler vardı. Sanki onların da hikayelerini izleyiciye göstermek, böyle başrolde izlediğimiz ilişkinin herkesin hayatına dokunduğu izlenimini vermek falan... Yok hiç olmamış! Çoğu o kadar sıkıcıydı ki atladım. O karakterlerin ilgi çekici bir hayat hikayesi olmadığı gibi Toycrane'in hikayesine bu kadar bağlanıp, tepki verip, yardım edip hatta sonra kulüp! kurmaları falan aşırı saçmaydı.

my wife's having an affair this week ile ilgili görsel sonucu

Dizi 12 bölüm. Zannettim ki 16'dan düşürülmüş reytingleri az olunca. Yoook hiç de öyle değilmiş. Hatta JTBC'nin (ki en sevdiğim kanallardandır, beni hayal kırıklığına uğrattı) en yüksek reytingli dizilerinden birisiymiş. 

Şaşırdım!!! Dizide dediğim gibi sevilecek tek bir karakter yok. Gerçekleşen tek bir güzel olay yok. Herkes her şey çok gıcık. İki tane iyi oyuncu koymuşsun azcık romantizm koy da izlenilirliği olsun dimi? Yok... Dizide romantizmden eser yok. Tek bir hoş sahne yok. Yok da yok yani...

Dizileri, kitapları, filmleri bitirmek gibi bir saplantım olmasa yarıda bırakabilirdim. Song Ji Hyo ve Lee Sung Kyun'un hatrına rağmen...

O derece...

Not: JTBC kablolu kanal olduğundan yani izleyicilerin para ödeyerek izlediği bi kanal olduğundan reytingleri diğer kanal ve dizilerle aynı seviyede olmuyor. 

İlgili resim

İki tane mükemmel insanı alıp nasıl hiçbir şeye benzemeyen berbat bir dizi yapılabileceğinin kanıtı bu dizi sanırım. Üniversitelerde derslerde örnek olarak gösterilmeli. Ciddiyim!

Fragmanlarından sevimli, komik/romantik bir dizi olucak zannedip heyecanlanmıştım ben de... Nasıl da yanılmışım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^