''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Mayıs 2017 Salı

İzledim: Bromance

Uzun zamandır listemde olan ve her yerde çok güzel olduğunu okuduğum bir diziyi neden bu kadar erteledim bilemiyorum...

Aslında biliyorum ya: Çince'ye olan tahammülsüzlüğüm sebep olsa gerek ^^

Evet, yılda bir kere izlediği Tayvan dizilerinden birisi var bu sefer yorumlarımda.

bromance taiwanese drama ile ilgili görsel sonucu

Bir falcı, Pi Ya Nuo'nu ailesine, çocukları kız olarak doğduğu için çok şanssız olduğunu, uzun süre yaşamayacağını, 26 yaşından sonra şansının geri döneceğini, bu yüzden de 26 yaşına kadar erkek gibi yaşaması gerektiğini söyler. Zavallı Pi Ya Nuo hayatının tamamını erkek olarak geçirdikten ve 26ncı yaş gününe 3 aycık kalmışken birden bire Du Zi Feng ile karşılaşır. Pi Ya Nuo'nun mükemmel karakterinden etkilenen Du Zi Feng onunla kan kardeşi olur ve ondan ayrılmak istemez. Bu sırada Pi Ya Nuo yavaş yavaş ona aşık olurken hem kız olduğunu açıklayamaz hem de çoktan kan kardeşi olmuştur bile...


Erkek kılığına giren kız hikayelerini severiz değil mi???

you're beautiful ile ilgili görsel sonucubromance taiwanese drama ile ilgili görsel sonucu

Dizide yukarıdaki fotoda da göreceğiniz gibi, You're Beautiful'u andıran bir şeyler var. Zaten aynı şekilde 3 erkeğin arasına erkek kılığında giren bir kız hikayesi de var. Karakterler pek benzemiyor, senaryo da elbet farklı ama yine de benzerlik bol bol...

İlgili resim

Başrolde Du Zi Feng rolünde Chen Baron diye bir arkadaşımız var. Açıkçası bu dizide kimseyi tanımıyorum çünkü Çince'ye olan sevgisizliğimden dolayı o dilde dizi izlemiyorum genelde. Ama bu çocuğu çok beğendim!!!

Böyle çok yakışıklı olmayıp, bakışlarıyla mimikleriyle ses tonuyla falan karizma patlaması yaşayan adamlar vardır yaa, onlardan bu da. Böyle buram buran feromon salıyor sanki, erkek erkek yani! Of cidden beğendim yaa hahhaaa. Hem Chen Bolin'i hem de karakteri olan Du Zi Feng'i!

Gözüm üstünde olacak bundan sonra!

bromance taiwanese drama ile ilgili görsel sonucu

Erkek olarak yaşayan Pi Ya Nuo (evet paya piyano kızın adı) rolünde de Lai Megan var. Açıkçası şimdiye kadar  erkek rolü oynayan aktrislerden en iyisi diyebilirim. Özellikle ilk bölümlerde baya bayaa erkekti yani! Sonra karakter Du Zi Feng'e aşık oldukça bi saçmaladı utanmalar, nazlanmalar, kafayı göğse gömmeler falan başladı ama bunu Piyano'nun akılsızlığı olarak görüyorum. Lai Megan aşırı başarılıydı. 

Hatta bir adım ileriye gidiyorum, erkek olduğu sahnelerde kız olduğu sahnelerden daha doğal ve güzeldi.

Ama sonra kamera arkasını izleyince de farkettim ki normalde de çok feminen bir kadın değilmiş kendisi. Devamlı çirkin suratlar yapan, kaba davranan, kendiyle barışık, büyük hareketler yapan bir kadın.

İlgili resim

Allahım bu ikisinin bir uyumu vardı ki dağlar yerinden oynar! BA-YIL-DIM!!!! 

Nasıl bir kimya, nasıl bir çekim anlatamam. Hele sevgili olduklarından sonraki her sahne izlemeye doyulamayacak cinsten romantik, aşk dolu, kıskanılacak cinstendi. 

Önceden ikisi başka bir dizide de baş rol olmuşlar ve orda beğenilmişler ki bu diziyi çekmişler. Zaten Tayvan'da da dizi koparmış herkesi yani. Çift olarak yıkmışlar ortalığı. Doğru yani, hak verdim. Çok tatlılardı birlikte.

bromance taiwanese drama ile ilgili görsel sonucu

Bu arada kamera arkasını izlediğimde gördüm ki, bence bunlar kesin sevgili. Yani şöyle ki: mesela öpüşme yada sarılma sahnelerine ara verildiğinde bile bunlar asla pozisyon bozmadan, göt göte oturuyorlar, her dakka yapışıklar birbirine falan. Yada başka bir sahnede doğaçlama olarak olmayan bir yakınlık, temas sokuşturuyorlar araya. Yada her an dokunarak, birbirlerini tutarak, öpmeli şakalaşmalar falan dönüyor ortada. Yani bence diziyi izleyenler kamera arkasına da bi göz atsın çünkü orası da bambaşka bir romantik komedi dizi gibi hahahaha^^

İlgili resim

Diziyle ilgili tek eleştirim şu: güzelim yan rolleri hiç efektif kullanamadılar. Yani arka plandaki ilişkiler çok üstün körü işlendi, aşklara pek önem verilmedi, karakterler silik kaldı. Halbuki her birisi birbirinden eğlenceliydi.

Ha bir de Tayan dizisi olmasından mütevellit cidden izlememi zorlaya bir Çince vardı ki yapacak bişey yok tabi o konuda^^ Yinede de dizi çok akıcı ve güzel olduğundan minimum rahatsızlık diyebilirim. Umarım Kore bir an önce uyarlar bu diziyi.

İlgili resim

18 bölümlük bu diziyi ben gerçekten çok beğendim! Musmutlu da bir sonu var resimden belli olacağı üzre. Sevgili Kore dizisi sever arkadaşlarım: bu Tayvan dizisine bir şans vermenizi öneririm. Hem de güzel bir romantik komediyi sokuşturmuş olursunuz izleme listenizin arasına. Kafa dağıtıcı, sevimli, akıp giden bir dizi.

Ayrıca da tekrar belirtmek istiyorum ki başroldeki Chen Baron iyi bir keşif bence! Gözüm cidden üzerinde!



6 yorum:

  1. Piyano iyiydi hahaha :)
    Ya ben de Çince'ye tahammül edemiyorum.Bir iki Tayvan dizisi izledim zamanında ama tövbe ettim sonradan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de izleyemiyorum işte de bazen böyle istisnai durumlar çıkıyor karşıma. yani çok methini duydum, dayandım izledim. iyiki de izlemişim, büyük tavsiyemdir!!! hatta bence %90 kore versiyonunu çekicekler yani!

      Sil
  2. Ah ah cinceden hakikatten nefret ederim o derece yani😣.Kulaklarimi tirmaliyor resmen.Ama sevgili Meli tavsiye etdiyse izlemeye deger diyorum ve izlenicekler listeme ekliyorum arkadaslar.A bu arada Meli Na Bong Soon icin tesekkurler😘.Izlemegi dusunmuyordum ama tavsiyenle basladim iyi ki de izlemisim.2 gune bitirdim ama yine ilgimi daha cok polisiye tarafi cekdi 😂.Sut zamanimiz bitdikden sonra booolll polisiye, dedektiv konulu dizi tavsiyelerini beklerim Melicigim.Ellerine saglik canim.👍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ne demek^^ su gibi akan çok sevimli bir dizi değil mi?
      çince beni de rahatsız ediyor, hem de deli gibi ama işte bazen böyle istisnalar oluyor. güzel konusu olup dile tahammül etmeyi hakediyolar..
      ben şööööyle bi nefesimi tutup yeni polisiyelere yelken açarsam eğer, voice'dan sonra tavsiyelerimin devamı mutlaka gelicek!!! hihi^^
      bu kendi çapımdaki ufak blogumda, senin gibi sevimli ve sıcak kanlı okurlarımın olması beni nasıl mutlu ediyor tahmin edemezsin... ne kadar teşekkür etsem az ama çok teşekkür ederim >^^<

      Sil
  3. aldım listeye tımıms izliycem madem tatlı. nasıl yetişceksek bütün bu dizilereee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet çok tatlı^^ hatta listenin ön sıralarına doğru şööööyle bi kaydır bence^^
      valla ben de yetişemiyorum. ya izleyecek çok dizi oluyor yada çok dizi olsa da o anda hiçbirisini izlemeyi canım istemyor --
      yapıcaz bişeyler artık^^

      Sil