''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Ocak 2018 Pazartesi

SBS Drama / Entertainment Awards 2017

Sonunda son ödül törenine geldik. Aslında ilk izlediğim törendi SBS, neden yazmak sona kaldı bilmiyorum. 
Diğer ödül töreni yazılarının linklerini bırakıp hemen başlıyorum.



2017 sbs drama awards ile ilgili görsel sonucu

SBS kanalı 2017 yılında Defendant, While You Were Sleeping, Suspicious Partner, Temperature of Love, Reunited Worlds gibi diziler yayınladı.

Geceden Notlar:

  • Ödül töreninin başlangıcı gerçekten mükemmeldi. Sunuculardan birisi olan Ji Sung'un eşi Lee Bo Young çok duygusal bir açılış konuşması yaptı ve o konuşmaya dizilerden duygusal sahneler eşlik etti. Bu senenin en iyi tören açılışı diyebilirim.

  • Defendant'ın başrolü olan Ji Sung gecede pek çok ödüle adaydı. E karısı da sunucu olunca ikisi arasında bir sürü sevimli etkileşime şahit olduk. Çok güzeldi. Özellikle Ji Sung Daesang aldığı anda Lee Bo Young'a teşekkür etmesi, Lee Bo Young'un heyecanla titremesi ve ağlaması çok hoştu. Yani Ji Sung-Lee Bo Young Show vardı bi nevi.

  • Ji Chang Wook askerde olduğundan geceye katılamamıştı. Gözüm onu çok aradı. O yokken de Ji Sung ve Lee Jong Suk parladı tabii. Ji Sung zaten artık apoletli aktörlerden malum. Lee Jung Suk'a gelince beni hem şaşırttı hem de hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Şaşırdım çünkü her ödül almaya çıktığında özellikle fanlarına teşekkür eden ve onlar sayesinde bu ödülleri kazanabildiğini söyleyen başka kimse yoktu. Yani fan servisine 100 puan! Ama eline her mikrofon geldiğinde onun kadar asık suratlı, konuşmayan, cevap vermeyen, sıkıcı, donuk bir başka aktör daha da görmedim! KBS'deki Park Seo Jun'un pamuk şeker hallerinden sonra büyük hayal kırıklığı...

  • Beni ennnnnn çok mutlu eden şey Kim Won Hae'nin ödül alması ve çektiği videolarla tüm gece göz önünde olmasıydı. Mükemmel bir aktör! 50 yıldır ilk ödülüymüş. "Bu nasıl bir şeymiş ki 50 yıl sonra ilk defa alabildim" gibi bir cümle kurdu. Gerçekten çok sevindim ödül almasına. Ve onun gibi mükemmel bir aktörün şimdiye kadar almamış olmasına şaşırdım.

  • Gecenin bir diğer parlayan yıldızı da Lee Sang Yeob oldu. Oynadığı şeytani karakter yüzünden ne kadar zor ve yalnız zamanlar geçirdiğini gözleri dolarak anlattı. Ama çok güler yüzlü ve sıcak kanlı bir adammış. Hatta tören sonrası devamlı instagramda fotoğraflar paylaşıp ekibine olan sevgisini ve desteğini anlatıp durdu. En sevdiğim tip aktör bu işte!
  • Yine ödüllerde pazartesi-salı dizileri ve çarşamba-perşembe dizileri diye saçmalık ötesi kategoriler vardı ki artık gerçekten şaşırmaktan vazgeçtim.

  • Genel olarak While You Were Sleeping ekibi ödülleri sildi süpürdü diyebiliriz.
  • Gecenin katlanılamaz saçmalığı: ödül töreninde yok diye Ji Chang Wook'a ödül verilmemesi!!!!


İlginizi Çekebilecek Bazı Ödüller:

  • Daesang: Ji Sung
  • Female Top Excellence Award for Mon-Tues Drama: Lee Bo Young (Whisper)
  • Female Top Excellence Award for Wed-Thu Drama: Suzy (While You Were Sleeping)
  • Male Top Excellence Award for Wed-Thu Drama: Lee Jong Suk )While You Were Sleeping)
  • Best Character: Uhm Ki Joon (Defendant)
  • Female Excellence in Acting Award for Wed-Thu Drama: Nam Ji Hyun (Suspicious Partner)
  • Male Excellence in Acting Award for Wed-Thu Drama: Lee Sang Yeob (While You Were Sleeping)
  • Best Picture: Defendant
  • Best couple: Suzy-Lee Jong Suk (While You Were Sleeping)
  • Best Supporting Actor: Kim Won Hee (While You Were Sleeping)

Ödül faslını kapatmadan önce SBS Entertainment ödüllerinden de kısaca bahsetmek istiyorum.

2017 sbs entertainment awards ile ilgili görsel sonucu

Entertainment ödülleri her zaman çok eğlenceli ama TV Show'larını izleyen okuyucum pek olmadığından yazmıyorum. Bu sene bir istisna yapmak istedim. Sadece ufacık Running Man'den bahsetmek için.


Benim göz bebeklerim. Gerçek anlamda çok zor zamanlarımda izleyip enerji dolduğum, yüzümü gülümseten bu yegane ekip benim için gerçekten çok önemli. Sanki uzaklarda bi yerlerdeki bi ailem gibi. Bilmem aranızda izleyen var mı ama geçtiğimiz yıl çok büyük krizler yaşadı Running Man ekibi. Son olarak programı bitirme kararı almışlardı. Hatta geçen sene ödül törenine son kırmızı halıları olduğunu düşünerek katıldılar. Ama bir mucize oldu ve program devam etti. Hem de güçlenerek!



Bu sene kırmızı halıda "Bizim burda olmamız bile bir mucize, hiçbir ödül beklentimiz yok. Çok mutluyuz." diyen ekip 4 tane ödül birden aldı. 

Ji Suk Jin-Top Excellence Award

Running Man-Global Star Award

Jung So Min / Lee Kwang Soo-Best Couple

Jung So Min-Rookie award (Variety)

Kendilerine şaşırdılar, birbirlerini tebrik ettiler, çok mutlu oldular. Ve benim de onlarla birlikte gözlerim doldu. Bunu buraya mutlaka yazmak istedim. Hem kendim hep hatırlamak için hem de belki içinizden birilerinin de dikkatini çeker diye.

Mükemmel bir geceydi.

Sanıyorum ki diziler dahil tüm ödüller içinde beni en çok mutlu eden Running Man ekibinin aldığı ödüller oldu. Güçlü bir şekilde ayakta durmaları garip bir şekilde beni duygulandırıyor. 
İlgili resim

Bu arada ilgisini çekenler olacaktır: Askerden döner dönmez mükemmel bir diziyle sektöre giriş yapan Lee Seung Gi'nin yeni programı All the Butlers'ın tanıtımı yapıldı gecede. Tabi ben her hafta 1 ödül yazarken 3 hafta geçti ve program 3. bölümüne ulaştı bile. Programda Lee Seung Gi'nin yanı sıra Lee Sang Yoon, Yook Sungjae ve Yang Se Hyeong gibi isimler var. Belki ilginizi çeker.


Böylece bu seneki ödül töreni maratonunun da sonuna geldik. Amma yazdım bu sene de beee!! Umarım sevmişsindir canım okurum. 
Kendine iyi bak, artık bundan sonra bir dizi yazısında görüşmek üzere^^



2 yorum:

  1. Bu çalışman haaarika olmuş teker teker okuyup bakıcam ödüllere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay teşekkür ederim <3<3 inşallah hepsini büyük zevkle okursun^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^