''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Mart 2018 Pazartesi

İzledim: The Boy Next Door (Web Drama)


Dizinin adına bakıp da Flower Boy Next Door ile karıştırmayın sakın. 6-7'şer dakikadan 15 bölümlük dizi, oldukça popüler bir webtoon'dan uyarlanmış.


Park Kyu Tae ve Sung Ji Jae aynı blokta komşulardır. İstemeden ve farkında olmadan öyle talihsiz-garip durumlara düşerler ki etraflarındaki herkes onları gay bir çift zanneder. İşin kötüsü onları bir ilişkide zannedenlerin içinde her ikisinin hoşlandığı bir kız da vardır.


Dizinin başrolünde Choi Woo Shik (sol) ve Jang Ki Yong (sağ) var. O kadar ama o kadar iyi bir iş çıkarmışlar ki anlatamam! İkisi de komedi için yaratılmış diyebilirim. Özellikle Jang Ki Yong'u Go Back Couple'da kalbimizi fetheden bir ikinci erkek rolünde gördükten sonra burda komedide izlemek çok şaşırttı beni. Ama bayıldım!!!


Dediğim gibi bu ikili kendilerini oldukça yanlış anlaşılabilecek garip durumlar içerisinde buluyorlar. 

Şekil A yukarıdaki Şekil B aşağıdaki fotoğraf gibi hahahaha^^


Dizi çok çok çoooook komikti!!!! o kadar çok güldüm ki izlerken, zaten tek oturuşta bitti. 6-7 dakikadan 15 bölüm hepi topu. Youtube'da İngilizce altyazılı olarak da var bu arada. Mutlaka ama mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Yani hiç vaktiniz yoka işe giderken, işten dönerken bile izleseniz biter. 

Hem de azcık güleceksiniz işte daha ne, belki gününüz daha güzel geçer^^




10 yorum:

  1. Ben izledim çoook güzel ve komik

    YanıtlaSil
  2. merhaba, yepyeni kore dizisi izleyicisi olarak blogunuza bayildim, en son yazdiginiz yazidan bu yaziniza kadar okudum ve ekran goruntusu aldim:) 38 yasindayim, herkese iyi seyirler dilerim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa nasıl mutlu oldum anlatamam size. yeni bir dizi izleyicisi olmanıza, blogumu ve yazılarımı sevmenize, genel okuyucu kitlemin haricinde daha olgun birisi olmanıza... hepsine hepsine çok sevindim. umarım hep büyük bir zevkle okumaya devam edersiniz beni^^

      Sil
  3. takibe devam♡

    YanıtlaSil
  4. Ben gay dizi sanmıştım. Keşke gay dizisi olsaydı. Gay dizisi önerisi olan varsa yazabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boys love denilen tarzda dizi arıyorsanız eğer blogda yazmasam da birkaç tavsiyem olabilir^^ tabii ki kore dizisi değil. ilk tavsiyelerim together with me, together with me next chapter, tharn type the series olurdu^^

      Sil
    2. Benim önereceklerim tayland dizileri. 2gether the series, dark blue kiss, why ru, tharn type, together with me... Bunun gibi birsürü dizi var hepsini izledim. Aklıma gelmeyenler de var. Yani hepsini izlemenizi tavsiye ediyorum. ¯\_(ツ)_/¯

      Sil
    3. şahane tavsiyeler, teşekkür ederim ben de hepsini izledim ve çok güzeller gerçekten^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^